شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

نامه دختر بچه ای به پدرش

1390/1/17 15:05
نویسنده : ثمین
962 بازدید
اشتراک گذاری

نامه دختر بچه ای به پدرش - پدر جان تو برام اردک بگیر     یه ذره به فکر من باش

 

پدر جان تو برام اردک بگیر

 

یه ذره به فکر من باش


من بخاطر اینکه هیچ حیوانی ندارم از شما عروسک می خواهم ولی شما هیچ توجهی نمی کنید و این بی توجهی باعث روانی شدن من می شود! 

این روانی شدن باعث خود ... کردن من می شود و روزی من می میرم، تازه متوجه اشتیاهتان می شوید. اگر اردک را داشتم به خدا جیزی از شما نمی خواهم هر چند اگر بخواهم شما بهانه می آورید.

می گویید: " اردک داری دیگر چه می خواهی؟"  

بچه ها روزی بزرگ می شوند ولی اینطور با بچه شون رفتار نمی کنند.  

به خدا همش به فکر شماهم که چطور دلتون اومده برای من اردک نگیرید .

مخصوصا مامان. مامان فقط به خودش فکرمی کند الان اگه عطر می خواست با ید حتما حتما براش بگیریم. ساعت 11 شب

 

http://hesamghazi.persianblog.ir/post/120/

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نفیسهمامان نفیسه
31 اردیبهشت 97 9:21
محبت
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 10:14
محبت