شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

كيك پوشك 7

1390/11/2 14:42
نویسنده : ثمین
4,074 بازدید
اشتراک گذاری

و.....

می گن کیک پوشکی دیگه قدیمی شده!!!!!!
من نمی گما...می گن....

اگرچه كيك پوشك خيلي نازه ولي

چیزای جدید واستون آوردم.... ببینید و نظر بدین....

ماشين

http://babyfavorsandgifts.com/images/products/diaper-cakes/baby-boy-diaper-cakes/02-22-10_0246.jpg

http://babyfavorsandgifts.com/images/products/diaper-cakes/baby-boy-diaper-cakes/02-22-10_0247.jpg

http://babyfavorsandgifts.com/images/products/diaper-cakes/baby-boy-diaper-cakes/CarDiaperCake4.jpg

http://babyfavorsandgifts.com/images/products/diaper-cakes/baby-boy-diaper-cakes/Centerpieces_Car_Diaper_Cake.jpg

اينم از كالسكه و موتور و ماشين:

http://babyfavorsandgifts.com/images/products/diaper-cakes/baby-boy-diaper-cakes/12-03-09_1305.jpg

كالسكه

Carriage Diaper Cake

Carriage Diaper Cake

Baby Carriage Diaper Cake

پسندها (1)

نظرات (23)

مامان کنجد
5 مهر 90 11:07
کی نشسته اینا رو درست کرده؟
چه حال و حوصله ای داشته
ولی خیلی قشنگن
مبارکه


مهرانه مامان مهرسا
5 مهر 90 12:11
وبلاگ خيلي قشنگي دارين ممنون


خوش اومدي عزيز.
مامان رادمان
5 مهر 90 12:25
خيلي طرحاتون جالب و بامزه ان - ميخواستم لطف كنيد درمورد جشن براي مدرسه رفتن كلاس اولي ها هم ايده هايي به ما بدين و عكس بزارين- ممنون ميشم.


چ پيشنهاد خوبي! حتما بزودي انجام ميدم! ممنون گلم از توجهتون.
مامان رها
5 مهر 90 13:24
سلام عزیزم ممنون از حضورتون ،من هم کیک پوشاک تو سیسمونی رها درست کرده بودم


ايول!
مامان پریسا
5 مهر 90 19:57
سلام ثمین خانم خسته نباشید. چند روز فرصت نکردم بیام ماشاا... چقدر پر کارید. کار های خیلی قشنگی گذاشتید. باز هم خسته نباشید.


ممنون گلم. چقدر مهربوني!
مامان گیسو
6 مهر 90 1:58
می بینم که خیلی فعال شدی عزیزم
ایملتو بده برات عکس گیسو رو بفرستم


samin.niniweblog@gmail.com
ذنبق
6 مهر 90 7:52
احسن به اين سليقه
با افتخار لينك شديد
عكساي گل پسرو چطور بفرستم



سلام گلم. ممنون! كاش آدرس وبتون رو ميذاشتين واسم تا منم لينكتون كنم.
توي اين صفحه توضيحات كامل رو نوشتم، اينم آدرسش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان ماهان
6 مهر 90 8:44
خیلی قشنگه عزیزم
امیدوارم بتونم درست کنم


تو ميتوني عزيزم! مطمئنم!
مامان رها
6 مهر 90 8:47
سلام عزیزم با افتخار لینک شدید


شمام با افتخار لينك شديد.
t & h
6 مهر 90 10:14
سلام وممنونم از پیامت
لینکت کرده بودم ولی گنجایش نمایش در وبلاگ ترمه انگار بیشتر از 40 تا نیست
واسه همین مه دوستان در پیوند روزانه مشخص نمیشند . اما آوردمت بالای صفحه تا بدونی که وبلاگت خیلی مورد علاقه منه
مرسی از زحمتهات


شمام با افتخار لينك شديد.
کاکل زری یا نازپری
6 مهر 90 10:29
عزیزم ایده هات برای تزیین فوق العاده است به خاطر داشتن این ذوق و سلیقه بهت تبریک میگم به نظر من چیز های جذاب و زیبا هیچ وقت قدیمی نمی شن خیلی قشنگ بووووووووود در ضمن ممنون که بهم سر زدی ولی من حالا حالا ها مونده تا مادر بشم


ايشاله ميشي گل من!
مامانی شیما وحدیث
6 مهر 90 21:14
وااااااااااااااای چه چیزایی اینجا پیدا میشه
سلام مامانی ثمین جون خیلی وب جالبی دارین .من که خیلی خوشم اومد
به ماهم سربزنید


چشم. ميرسم خدمتتون.
مامان هلیا
6 مهر 90 22:10
سلام خوبین ممنون که به ما سر زدید.از اینکه دیر جواب دادم واسه این که دارم اسباب کشی میکنم.ایده های خوبی هستن ولی بعضی هاشو نمیشه درست کرد.در کل قشنگه از کیکهای تولدش میشه استفاده کرد.


مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 1:03
من از تو گلبنی بهتر ندیدم
ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گلهای عالم
گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
روز دختر گلت مبارک


چ شعر قشنگي! ممنونم از بابت شعر زياتون و حضور قشنگتون
مامان رها
7 مهر 90 9:17
سلام ثمین جون عزیزم روزت مبارک


قربونت برم
کودک متفکر
7 مهر 90 9:42
کامل ترین بسته ی خود آموز آموزش زبان انگلیسی کودکان در ایران با کیفیت اورجینال
بسته بازیهای مسافرتی
7 مهر 90 10:04
بسته بازیهای مسافرتی
فروش
7 مهر 90 14:53
طعم واقعی آبگوشت ، دیزی و انواع خورش را در دیگچه سنگی تجربه کنید!
هدیه جوووووووووووون
7 مهر 90 22:31







سپاسگذارم
مامان امير علي
8 مهر 90 18:12
سلام عزيزم مرسي به ما سر زدين چه وب جالبي درين حتما ازش استفاده مي كنم .راستي چجر عكس را ميزارين من چه كار كنم ؟


الان ميام پيشت.
مامانی فری
8 مهر 90 19:14
سلام ثمین جون وب خیلی خوب و با ارزشی دارین ممنون که به وبلاگ مرسانا جون نوه عزیزم سر زدی خوشحال میشم به وب من که برای نوه گلم درست کردم سر بزنی


حتما ميام عزيزدلم!
سارا(مامان سوگل)
13 مهر 90 7:42
وای چه خوشگلن.مرسی که اینارو گذاشتی


مامان نی نی ناز
25 مهر 90 15:16
سلام ...
وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید ... خیل مفید و باسلیقست...
مدتها بود دنبال همچین مرجعی بودم و پیداش نمی کردم.
خوشحالم باهاتون آشنا شدم

فقط یه سئوال؟
چرا راست کلیکتون قفله ؟
اینطوری عکسا سیو نمی شن ...
لطفا جواب بدید..
آخه من عاشق بعضی مدلا شدم .


سلام گلم. روي عكس راست كليك كنيد و Save Image As... انتخاب و در هر جاي كامپيوترتون كه ميخواين ذخيره كنيد.