شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جشن قدم

1390/11/4 19:43
نویسنده : ثمین
5,706 بازدید
اشتراک گذاری

به شکرانه راه رفتن، براي كوچولومون جشن ميگریم!

میتونید با این ایده ها روز راه افتادن کودک دلبندتون رو به یادماندنی ترین و خاطره انگیز ترین روز تبدیل کنید!

خيلي جالبه حتما ببينيد اين مدل جشن رو!

اینم کیک جشن قدم

تصاویر کیک های جشن سیسمونی Baby Shower Cakes

 

 و این هم قسمتی از شام با هنر نمایی مامانی

ژله دمپایییییییییی










سالاد الویه دمپایی





اينم آموزش شيريني به شكل دمپايي! لینک آموزش رو هم در آخر همین پست گذاشتم!

تزیین غذای کودک به شکل دمپایی روفرشی
تزیین غذای کودک به شکل دمپایی روفرشی

مدل هاي كيك

Baby Shower Cake Pictures

Baby Shower Cake Pictures

Baby Shower Cake Pictures

baby shoe soap

لینک مرتبط: شيريني به شكل دمپايي!

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان آترینا
1 مهر 90 20:40
وب بسیار جالبی دارید من شما رو لینک می کنم


ممنون عسيسم! ولي كاش شما هم آدرس وبتون رو ميذاشتين!
مامان آناهل
3 مهر 90 9:45
بازم مجبور شدم تو وبتون لنگر بندازم. نیم ساعتیه که دارم اینجا دور میزنم . مرسی همه چی عالیه


بابا ما كه بايد جلو شما لُنگ بندازيم!
مامان آیلا
3 مهر 90 9:57
عالی بود من که لذت بردم


خوش اومدي گل من!
مامان آناهل
3 مهر 90 10:00
واقعا همش کار خودتونه . ماشالله به این مامان هنرمند


سلام! خوشحالم كه تونستم دقايق خوبي رو در دنياي نفيس براتون بوجود بيارم!
مامان آروین
4 مهر 90 0:29
سلام وب جالبی دارید در مورد تبادل لینک با افتخار لینکتون کردم در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید


سلام. ممنون. با افتخار لينك شديد. آروين كوچولو به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدي!
محيا كوچولو
4 مهر 90 11:58
خاله خيلي قشنگ بود
منم لينكتون كردم



شمام با افتخار لينك شديد.ارميا جان به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدي گلم!
مامان تارا - سارا
5 مهر 90 8:06
خیلی خیلی وب قشنگ و مفیدی دارید. من خیلی وقت پیش وبتون رو لینک کردم و تقریبا هر روز به وبتون سر میزنم ولی فرصتی که بخوام هر دفعه نظر بدم نیست و ترجیح مید تو این فرصت از مطالب دیدنی وبتون استفاده کنم. باز هم ممنون دوست عزیز


همين كه اومدي يه دنيا ممنونم گلم! هميشه شاد باشي!
کودک متفکر
10 مهر 90 14:34
آیا میدانید حدود 50% از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی و حدود 30% بین 4 تا 8 سالگی و 20% باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد . آینده كودك خود را از هم اكنون بسازید .
مامان مبینا
5 بهمن 90 16:24
مثل همیشه زیبا و باسلیقه
آتنا مامان روشا
14 آبان 91 10:16
سلام میشه طرز تهیه ژله به شکل دم پایی را یاد بدین . ممنون