شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 16 (تم بن تن)

1390/7/27 15:48
نویسنده : ثمین
3,682 بازدید
اشتراک گذاری

BEN 10

 

مدل کارت
 
پشت و روی کارت تولد خیلی ساده



تزیینات میز شام

 
مدل کیک
گیفت
بهترین هدیه از طرف مامان و بابای بن١٠

 

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

دیوار راه پله













میز شام




اين تولد بن تن رو هم ببينيد ، جالبه!

عكساي تولد سه سالگي شيطونكم

پسندها (2)

نظرات (5)

وحیده مامان پارسا
5 مهر 90 9:28
جالب بود.از غذاها دسرها بازیها و برنامه های سرگرم کننده هم برای تولد مطلب بذارید.انشالله واسه تولد پسرم حتما از راهنماییهاتون استفاده میکنم.


يعني دستور پخت بذارم؟؟ اگه بخواين چشم. در خدمتيم!
مامان مهراد
25 مهر 90 8:45
سلام عزیزم
تولد پسر بزرگم 29 مهر هستش . بن تن هم رو خیلی دوست داره اگه بتونم از این ایده ها زیبای شما براش استفاده کنم خیلی خوب میشه مرسی


ايشاله!
وحیده مامان پارسا
21 فروردین 91 9:26
قراره واسه پارسا تولد بن تنی بگیرم ولی چیزی که توی تولد برام مهمه اینکه به بچه ها خوش بگذره.بخاطر همین خیلی وارد تجملات اون نشدم.اگه عکسهاش خوب شد حتما بهتون میدم.فعلا هم دنبال اینم ببینم چه غذایی برای بچه ها تهیه کنم چون اصلا بزرگترها حضور ندارن و غذا باید ساده و مورد علاقه بچه ها باشه.فعلا ساندویچ الویه و اسنک یا سالاد ماکارونی به نظرم رسیده.چون برنامه های زیادی دارن و فکر نکنم خیلی حواسشون به خوردن باشه.اون هم بعد از خوردن تنقلات و کیک.اگه ایده ای واسه یه غذای ساده دارید خوشحال میشم بهم بگید


حتما عزیزم منتظر عکساتون هستم. اگه ایده ای پیدا کردم میزارم واستون.
ریحانه
25 مهر 91 14:00
عالی بود
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:49
محبت