شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

ايده براي جشن تكليف دختر خانوما / قسمت اول

1390/6/17 10:30
نویسنده : ثمین
2,847 بازدید
اشتراک گذاری

 Valentine rain hearts

سلام دوستان خوبم! ماماناي مهربون!

داشتم امروز سرچ ميكردم واسه جشن تولد بچه ها .... كه يهو يادم اومد به "جشن تكليف"!

ولي خيلي ناراحت شدم از اينكه نتونستم ايده هاي زيادي رو پيدا كنم.

خواهشي كه دارم اينه كه اگه عكسي از جشن تكليف داريد بديد تا اينجا با كمك هم يه مجموعه كامل جمع كنيم! منتظرتون هستم.

ثمين

دعوتنامه و کیف سجاده

جشن تکلیف

 

کیف سجاده به همراه چادر که قبل از ورود بچه ها  اماده شده

 

طبقه اول کیک


طبقه دوم کیک

ايده چادر جشن تكليف عبادت دختر خانوما

مدل چادر: بنظرم اگه از مدل جشن تولد پروانه اي روي چادر استفاده بشه فشنگ ميشه! تقريبا مثه اين!

مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر منتخب استان تهران در امامزاده حسن (ع)
پسندها (2)

نظرات (7)

مامان قندعسل
12 شهریور 90 18:58
مامان صدف
13 شهریور 90 8:35
سلام
مرسی که وبلاگ دخترمو لینک کردین. شما هم با نام دنیای نفیس لینک شدید.
بازم ممنون


نانی
13 شهریور 90 11:07
ممنون از حضورتون. من همیشه به وبتون سر میزنم . خیلی خوب و جالبه


قربونت برم عزيزم
مامان ماهان عشق ماشین
15 شهریور 90 14:12
سلام پستی از تم تولد کیتی داری؟


به روي چشم! ميذارم.
مامان آراد
22 شهریور 90 15:21
ممنون از وب قشنگتون ..
خیلی جالب و متنوعه...


خوشحالم كه خوشتون اومده!
مامانی وروجک
28 بهمن 90 11:51
خیلی مطالب متنوع است واقعا خسته نباشید اگه وقت کردین به ما هم سر بزنید با اجازه لینکتون میکنم
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:58
محبت