شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 11 (سنتي)

1390/7/29 14:00
نویسنده : ثمین
2,368 بازدید
اشتراک گذاری

خب جونم براتون بگه که: غذاهام که تو عکس واضحه دیگه میرزا قاسمی، قورمه سبزی و مرغ بود که مرغه تو عکس واضح نیستیعنی کلا نیست
بورانی بادمجون وبورانی اسفناج و سبزی خوردن و شور و سالاد شیرازی و دوغ
چون تولد سنتی بود سعی کرده بودم بیشتر غذاهای سنتی که بیشتر طرفدار داره و خورده میشه درست کنم.واسه ی همین ژله مله کلا تعطیل بود.

اول تزئینات خونه:




خوراکیهای تقریبا سنتی:



کیک تولد تا برسه خونه دسته اش سقوط کرد




ایشون هم که معرف حضور هستند: نازدونه ی خونه "لعبت الملوک رومینا فخرالسلطنه "




عاشق این عکسم خیلی دوسش دارم



ناگفته نماند که لباسهاش هم کار دست خواهر گلم و البته خود گلم هست.
حالامی رسیم به قسمتهای خوشمزه:

لباس كردي

دیانا با لباس محلی در حال شادمانی

لباس گيلكي

دو عاشق

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان کیانا
4 شهریور 90 13:03
سلام عزیزم...من تازه با وب بسیار آموزنده وجالبتون آشنا شدم وخیلی از مطالبش لذت بردم واستفاده کردم....راستی با اجازه وافتخار لینکتون کردم...آگه دوست داشتین به ما هم سربزنید



سلام. خوش اومدين! با افتخار لينك شديد!
مامان علي
6 شهریور 90 2:29
چه مامان هنرمندي.چه دختر نازي.ماشاالله بهش



یاسمین
6 شهریور 90 9:28
سلام خانم با سلیقه.از اینکه پیغام دادی ممنونم.من هم شما رو لینک میکنم.میشه بگی ماست و ماست و خیار رو با چی تزیین کردی.


سلااااااااام. بله عزيزم: از عطاري گل محمدي بگيريد! هر دوش همينه.

مامان قندعسل
8 شهریور 90 16:48
عجب غذاهایییییییی دهنم اب افتاد


بفرماييد! نوش جان!
سودابه
21 شهریور 90 19:38
ثمین جون همه تم ها بسیار عالیه و این یکی دیگه یه چیز دیگه اس .
خیلی مرسیییی .


چشماتون قشنگ ميبينه عزيزم!
آزاده مامان دیانا
8 مهر 90 23:22
سلام دوست عزیز.داشتم وبگردی میکردم که تزیینات جشنهای وب شما توجهم رو جلب کرد و بعد هم تولد سنتی که خیلی ایده جالبی بود که یه دفعه عکس دختر خودم رو هم اینجا دیدم در لباس کردی!!
موفق باشین.وب جالبیه.گل دختر خودتون هم خیلی نازه.خدا حفظش کنه


میترا مامان هستی
16 شهریور 91 22:42
خیلی زیبا بود خیلی لذت بردم ممنونم از هنر زیباتون و از اینکه ایده هاتونو در اختیار بقیه میگذارید .. پاینده باشید
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:46
عالیییییییییییییییییی