شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 7 (تم پروانه اي) قسمت اول

1390/8/11 11:12
نویسنده : ثمین
12,209 بازدید
اشتراک گذاری

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

سلام! دو نفر از دوستان عزيزم درخواست تولد پروانه اي داشتن كه آماده كردم براشون، اگر عكساي بیشتري پيدا كردم به اين صفحه اضافه خواهم كرد! فقط يه توضيح كوچيك : براي تولد از هر تم، شما ميتونيد اين چيزها رو به سليقه خودتون آماده كنيد و من فقط اينجا نوشتم كه چيزي از قلم نيوفته!

*ریسه های هپی برز دی  و نام کودک-ریسه های تزئینی-استیکر-بنر

*کارت دعوت-کارت تشکر-فال حافظ با تم مورد نظر

*رومیزی، فلش راهنما، گلدان، گیفت، جعبه دستمال کاغذی

*لیبل نوشابه، شکلات، پفک، چای تی بگ و نسکافه، نی، نمکدان، بشقاب، لیوان


 

تزيينات پروانه اي:

http://www.pieceofcakeparties.co.za/images/Party003.JPG

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز






آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز
آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز
آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

ميز شام

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

اینم سالاد الویه پروانه ای

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

پيتزاي پروانه اي


سالاد پروانه اي



 

 

 

 

 

 

 

 

 

ژله پروانه اي:

 ژله ی پروانه ای

کاپ کیک پروانه ای:

 



Butterfly Chocolate Lollipops for my Baby Shower

آبنبات های پروانه ای برای تزئین کیک و هدیه بچه ها

كيك با تزيين پروانه اي:

http://www.pieceofcakeparties.co.za/images/tinkerbell%20cake.jpg

کيک بهاري با تزئين پروانه

 

 

ظرفای پروانه ای

آپلود سنتر عكس وب سايت فيروز

Mod Butterfly

 

پوستر در ورودی پروانه ای

 DIY mobile

لينك مرتبط: تزيين جشن تولد 7 (تم پروانه اي) قسمت ٢

                 تزيين جشن تولد 7 (تم پروانه اي) قسمت ٣

                 تزيين جشن تولد 7 (تم پروانه اي) قسمت  ٤

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان پریسا
26 مرداد 90 22:48
سلام ثمین خانم. دست گلت درد نکنه. خیلی قشنگن. حتما استفاده میکنم. ایشاا... شما هم دعوتین.
مامان آنیسا
27 مرداد 90 0:27
سلام ثمین جون
خیلی خیلی عالی بود سعی میکنم برای تولد2سالگی آنیسا ازش استفاده کنم
ممنون وخسته نباشی
با اجازت من شمارولینک کردم
بوسسسسس


سلام گلم. ايشاله! عكس پروانه كوچولوت رو هم برام بفرس!
مامان گلی
27 مرداد 90 3:21
سلام ثمین خانوم ممنون واقعا که وب خیلی خوب و قشنگی داری عزیزم
ممنون میشم اگه چند مدل گیفت بزاری عزیزم



منظورتون گيفت پروانه اي هست؟؟
مامان کوثری
18 دی 90 0:41
سلام ثمین جون واقعا عالی بود تو بی نظیری فوق العاده بود حتما استفاده میکنم واسه 1 سالگی دخترم خیلی داشتم دنبالش میگشتم ممنونم ازت
نازنین مامان روشا
30 آبان 91 1:22
سلام ثمینجون واقعا زیباست این دنیای نفیس. من لینکتون کردم شما هم منو لینک کنین
ثمين بانوثمين بانو
2 خرداد 97 13:53
محبت
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 8:53
محبت محبت