شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

ایده های جالب چهارشنبه سوری

1391/12/10 13:10
نویسنده : ثمین
2,619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. مامان های باسلیقه واسه چهار شنبه سوری هر کدوم یه ابتکاری داشتن... ادامه رو ببینید

سلام. مامان های باسلیقه واسه چهار شنبه سوری هر کدوم یه ابتکاری داشتن... ادامه رو ببینید.

از کارت های آتشین هم می تونین برای تزئین میزتون بهره بگیرید....

اینم چند تا ایده ی دکوری آتشین..... البته به نظر من یک خورده دور از جون شما شبیه جهنم شده اما شما به کلش توجه نکنین.... ایده بگیرید و جزئی پیاده کنین....



کوسن بوته ی آتش:

کوسن بوته ی آتش چهارشنبه یوری

مدل لباس

در دیزاین روسری و شال برای چهارشنبه سوری از اون جا که عنصر آتش، وجه بارز این جشن هست، نکته ی مهم اینه که رنگ روسری مثل دیزاین های دیگه مون، در رنگ های گرم انتخاب بشه و خصوصا رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و توناژ های مختلف این سه رنگ در روسری یا شال دیده بشه..... بعد از رنگ روسری، دیزاین اون مهم هست..... در دیزاین آتش، بستن روسری یا شال به صورتی که آویز در کنار گوش ها قرار بگیره یا شال به صورت آزاد و شل در ناحیه ی 30نه به اصطلاح، خودش رو بیندازه و یا طراحی شال و روسری به گونه یی که در ناحیه ی بالای سر، شکلی شبیه تاج های آتش طراحی بشه از نکات مهم هست..... به این چند سری ایده ها که براتون می گذارم توجه کنید:

ساندویچ های هیزمییییییییییی

اینم اولین جشن چهارشنبه سوری آرشیدا

 

نسترن عزیزم ... مامان نیروانای جان

از وبلاگ: تقدیر یک فرشته

        

یکی یکدونه تو خونمونه                آتیش پاره محلمونه

توی برق چشاش یک دنیا رازه        میدونه این دلم پر از نیازه

واسه بوسه لبام همیشه بازه        آی بمیرم برات دختر چه نازه

       

محصل

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!



پسندها (2)

نظرات (6)

نی نی توپولی
10 اسفند 91 17:13
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مهین
10 اسفند 91 20:22
سلام ثمین جان خوبی؟ خیلی وقته نتونستم بیام وبت...دلم تنگ شده بود برای اینجا واقعا دستت درد نکنه.خیلی کمک می کنی به کسایی مثل من که هیچی یاد نداریم! راستی من یه آویز با کاموا درست کردم واسه ی اتاق ستایش...چند وقت پیش اینجا یاد گرفتم اومدم بازم تشکر کنم دوست داشتی بیا وبم عکسای اتاق دخملم رو ببین بوس
علی
10 اسفند 91 22:25
سلام دوست زیز وب خوبی داری من شمارو لینک کردم لطفا شما هم منو لینک کنین با این اسم پرتال تفریحی سه نفره ! http://3nafareh.vcp.ir
سارا
16 اسفند 91 12:01
سلام خسته نباشيد ميشه يه جشنواره براي شب چهارشنبه سوري و سيزده فروردين داشته باشيد. ممنون ميشوم دوستتون دارم


عزیزم همین دوتا پستی که برای چهارشنبه سوری گزاشتم هم کلی ترسیدم... میترسم یهو جشن ها یزرگ شه و ...
سوختگی خیلی بد دردیه...
سارا
17 اسفند 91 7:59
سلام ثمين جون منظورم تزئينات غذا و كيك به شكل هيزم و آتش بود وبراي شب عيد تزئينات غذا و كيك با تم مار و رنگ سبز آرايش چشم و لاك ناخن باتم آتش و نارنجي و قرمز رنگ و نحوه كشيدن لاك ناخن ممنونم به فكر همه هستي
ثمين بانوثمين بانو
26 اردیبهشت 97 10:56
تشویق