شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزیینات تولد امیرمحمد با تم باب اسفنجی

1391/12/6 13:17
نویسنده : ثمین
1,628 بازدید
اشتراک گذاری

کلاه ، بشقاب ، لیوان و قیف پفک ، پیش دستی با تم باب اسفنجی و عکس امیرمحمدم

نی ، اتیکت کیت کت ، چوب تزیین غذا ، برچسب نوشابه

تزیین کارد کیک همراه عکس امیرمحمد

حلقه دستمال سفره

ریسه نام امیرمحمد

بادکنک تزیین سقف اتاق همه را با بابایی چسبوندیم خیلی خوشگل شد

روزنامه دیواری تولد

 ژله رنگین کمان همراه ژله تخم مرغی

ژله خورده شیشه

 سالاد الویه به شکل ماهی

سالاد الویه جوجه تیغی

مافین - سوسیس چوبی

خوش آمدگویی مهمانها

همه غذاهارو خودم درست کردم با دسر عزیزم :کشک بادمجون، سالاد الویه ، سوسیس چوبی ، مافین ، ژله رنگین کمان ، ژله خورده شیشه ، دسر گلدونی و سالاد که در عکس نیست

کیک تولد امیرمحمدم

 

http://bahareh.niniweblog.com

 

نظر یادت نره نظرتون چی بود منتظر نظرات خوب شما هستیم

پسندها (2)

نظرات (7)

بهاره مامان امیرمحمد
6 اسفند 91 15:10
خاله جون مارا شرمنده کردید ممنون که تولد امیرمحمد را گذاشتید در وبتون از این طریق من و امیرمحمد کلی دوست مهربون و جدید پیدا کردیم می بوسمتون بوسسسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثثث


قربونت گلم
یاسمن
6 اسفند 91 18:18
عالی بود خیلی تولد کاملی بود دستشون درد نکنه نخصوصا تزیین سقف
بهاره مامان امیرمحمد
7 اسفند 91 9:15
سلام یاسمن جونم ، عزیزم شما که خودت هنرمندی به معنای واقعی وب شما هم دیدم و با اجازه لینکتون کردم خیلی خیلی کارهاتون قشنگ بود کلی من سود بردم و یاد گرفتم بازم به ما سر بزنید خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم دوستتون داریم خیلی زیاد بوسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثثثث
بهاره مامان امیرمحمد
7 اسفند 91 9:17
ثمین جونم بازم خیلی ممنون از این وب قشنگتون شما دلها را به هم وصل می کنید خداوند 1000 در دنیا و 10000000 در آخرت خیرتون بده و همیشه سلامت و خوشبخت باشید
مامان محمد فرزام
7 اسفند 91 11:01
تولدت مبارک امیر محمد جون. چه مامانی خوش سلیقه ای.همه چیز عالی بود و زیبا
بهاره مامان امیرمحمد
7 اسفند 91 13:36
سلام مامان محمد فرزام عزیزم چشماتون قشنگ می بینه ولی من هرچی روی سایتتون کلیک کردم نتونست بره داخل سایتتون لطفأ آدرستون را برای من بزارید باعث افتخاره بیاییم پیش شما ممنون و بوسسسس و بوصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثث
mahdokht
14 اسفند 91 13:49
kheyli ziba va alli bod