شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جشنواره نوروزی دنیای نفیس آغاز شد

1391/11/29 9:49
نویسنده : ثمین
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان همراه

ایشاله شاد و سلامت باشین

از امروز میخوایم ایده های نوروز رو براتون بزاریم

سال مار تزیین تخم مرغ 92

ولی یه خواهش! من پارسال هرچی مدل و ایده برای تزییین سفره و سبزه بود جمع کردم! یعنی چیزی نبود که از قلم افتاده باشه! و متاسفانه امسال همه تکراری هستن!! هنوز ایده جدیدی ندیم!

اگه ممکنه شما هم کمک کنید تا بتونیم از ایده های هم استفاده کنیم

میتونید عکس ایمیل کنید یا آپلود کنید و آدرسش رو در نظرات بزارید یا اینکه در وبلاگ خودتون بزارید و آدرس بدین تا بیام کپی کنم از اونجا!!

ممنون میشم کمک کنید!

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان نازی
29 بهمن 91 12:52
سلام عزیزم.وبلاگ بینهایت عالی دارید من هر روز به وبلاگتون سر میزنم.
گلم منم میخوام یه وبلاگ درست کنم و کارهای هنری که دست و پا شکسته انجام میدم رو توش بزارم چه کار کنم که مدیریت حذفش نکنه؟


مگه مدیریت حذف میکنه؟؟؟
مژگان
29 بهمن 91 16:09
من عاشق سایت شما هستم خیلی ازش ایده میگیرم ..نی نی پارتی هم واقعا فکر عالی بود اگه میشه منو هم لینک کنید. من تو وبلک نی نی آرین نمونه سفره هفت سین پارسالمو گذاشتم و همچنین جشن تولد آرین رو با تم پو .که همه کار خودمه و حاضری نیس...اگه تو این چند روز ایده خاصی به ذهنم رسید حتما کمکتون میکنم.


مرسی گلم!
مژگان
29 بهمن 91 16:11
یادت نره حتما لینک کنی نی نی آرین منو
صفورا
29 بهمن 91 17:41
سلامم ثمین جان
همه مطالبت محشرن
منکه عاشق تو و بلاگتم
راستی ببخشید دیر به جشن تولد وبت رسیدم
امیدوارم هرروز پربار تر از قبل باشه
و تو در اوج بدرخشی
اما راستی این مطلب عید نوروزت لینک ادامه مطلب نداشت؟؟؟؟



عزیزم از موضوعات ایده های نوروزی رو انتخاب کنید!
مامان نازی
29 بهمن 91 23:32
گلم اخه مدیریت میگه وبلاگ مرتبط با نی نی ها باشه ولی وبلاگی که میخوام درست کنم دررابطه با کارهی هنریه.میترسم درست کنم ولی پاک بشه.


نمیدونم! اگه میتونید بنا رو بر کارهایی که به سیسمونی ربط داره و تزیینات اتاق کودک ربط بدین و با این تیتر بنویسید!
مامان ایسان
29 بهمن 91 23:47
عکسهایه اولین عیده ایسان جونم رو براتون میزارم که با شیشه شیر تزیینش کرده بودم فکر نکنم تا حالا کسی انجام داده باشه ساده اما واسه اولین عید بچه ها ایده خوبیه امیدوارم به دردتون بخوره
http://www.niniweblog.com/upl/asnaashari/133245020

http://www.niniweblog.com/upl/asnaashari/13324502674.jpg?12

http://www.niniweblog.com/upl/asnaashari/13604302754.jpg?31


ممنون گلم عالی بود!
مامان زری ترانه
30 بهمن 91 8:48
ثمین جان رفتم جشنواره نوروزی پارسال ولی هیچ کدوم از عکسهاش باز نشد. آپلود سنتر ایران فروم چند ماهه که خرابه . اگه دوباره بتونی همین عکسها رو آپلود کنی خیلی ازت ممنونم


متاسفانه خیلی زیادن... ایشاله به مرور بر میگردونم!

عمه ي آتنا
30 بهمن 91 10:54
خيلي عاليه مرسييييييي
عاطی(مامی سهیل)
30 بهمن 91 11:01
سلام
ممنون از وبلاگ خیلی خوبتون
من منتظر عکسهای سفره هفت سین هستم
مدل بزارین لطفا"



عزیزم از آرشیو پارسال استفاده کنید!
nourbakhshsafoura@yahoo.com
30 بهمن 91 11:28
سلام ثمین جان میتونم از سایتهای دیگه براتون عکس و مطلب ایدهای نوروز بذارم یا نه ؟


اگه قبلا خودم نداشته باشمشون!!! چون تمن پارسال هر چی توی اینترنت بود رو جمع کردم! باید جدید باشه واقعا که من ندارمش!
lمژگان
30 بهمن 91 16:46


پس چرا وبلاگ پسری منو لینک نمی کنی یا تولدش رو تو نی نی پارتی نمی زاری ثمین جونم؟؟؟؟ همچنان منتظرم
مرسی


عزیزم شما خیلی وقته لینک شدین!
آیدا
30 بهمن 91 21:11
سلام اگه بخواین سفره هفت سین پارسال میزارم واستون سفره امسالم چیدم عکس میزارم برات


ممنونم