شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق

1391/11/18 22:08
نویسنده : ثمین
1,816 بازدید
اشتراک گذاری

در این پست روش های جالبی برای نوشتن پیام های عاشقانه و مخفی در روز عشق به شما نشان می دهم. خواندن پیام های پرمهر به صورت معمول نیز جالب و خاطره انگیز است. اگر به صورت مخفی، غیر منتظره و دور از ذهن باشد، جالب تر و به یادماندنی تر خواهد بود. این روش ها را ببینید و اگر شما نیز پیشنهادی دارید، برای ما بنویسید.

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

در این پست روش های جالبی برای نوشتن پیام های عاشقانه و مخفی در روز عشق به شما نشان می دهم. خواندن پیام های پرمهر به صورت معمول نیز جالب و خاطره انگیز است. اگر به صورت مخفی، غیر منتظره و دور از ذهن باشد، جالب تر و به یادماندنی تر خواهد بود. این روش ها را ببینید و اگر شما نیز پیشنهادی دارید، برای ما بنویسید.


روش اول:

می توانید کیک، بیسکوییت و… را با خط های مارپیچ و تو در تو تزیین کنید. در لا به لای آن خط های مارپیچ کلمات دلخواه خود را بگنجانید. تصویر زیر را ببینید. جملات i love you و take care در لابه لای خطوط پنهان شده اند.

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

روش دوم:

شاید اکثر افراد به دنبال روش هایی برای بخار نگرفتن آینه و یا استفاده از آینه های ضد بخار در حمام هستند. اما در این روش به شما نشان می دهم که می توانید از این ویژگی (بخار گرفتن آینه) به شیوه ی جالبی استفاده کنید. هنگامی که به حمام می روید، یک جمله ی زیبا روی شیشه یا آینه ی بخار گرفته بنویسید. بعد از این که حمام سرد می شود، آن نوشته قابل رویت نیست، اما هر زمان همسرتان به حمام برود و شیشه بخار بگیرد، آن جمله ی زیبا پدیدار می شود.

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

روش سوم:

در روز عشق (یا هر زمان دیگر) یک جمله زیبا بنویسید و در قاب عینک همسر، مادر، پدر و… پنهان کنید.

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

روش چهارم:

می توانید در روز عشق یادداشت های کوچک بنویسید و در نقاط مختلف قرار دهید. مانند روش سوم در وسایل شخصی فردی که دوستش دارید، در ماشین او یا در نقاط مختلف منزل مانند گوشه ی آینه و…

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

در این مورد این پست مفید خواهد بود.

و یا روی کیبورد لب تاپ همسرتان!

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

روش پنجم:

این هم یک روش بامزه برای نوشتن پیام عاشقانه و مخفی

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

روش ششم:

می توانید جمله ی I love you را با استفاده از حروف الفبای انگلیسی مانند تصاویر زیر بنویسید. می توانید این حروف را روی کارت، پاکت هدیه و…بنویسید.

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

روش های گفتن دوستت دارم پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

سایر روش های نوشتن پیام عاشقانه و مخفی را در پست های زیر بخوانید:

قرار دادن پیام در تخم مرغ،

نوشتن پیام در لیبل چای کیسه ای،

دوست داشتنی ترین نامعادله، یه مدل دیگه از نا معدله های عشقی!

پیام مخفی در شکلات

21 روش برای گفتن دوستت دارم بدون گفتن یک کلمه!!!

پیام های مخفی و عاشقانه روز عشق نامه عشقولانه محبت کردن

از منوی روز عشق دنیای نفیس دیدن فرمایید!

از منوی روز عشق دنیای نفیس دیدن فرمایید!

محصل

منبع: دنیای نفیس

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif

پسندها (2)

نظرات (2)

نازآفرین
19 بهمن 91 9:15
سلام عزیزم میدونم تا حالا خیلی بدقولی کردم اما اگه از این به بعد مارو قابل بدونی با هم همکاری کنیم.منتظر نظرت هستم عزیزم.


همکاری؟؟؟؟ چیزی یادم نمیادم!
...
19 بهمن 91 20:13
خب شما هم از سایتهایی خارجی کپی کردین پس چرا منبع ذکر نکردین ؟