شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

عکس های هفت سین دریایی محمدامین جان

1391/11/19 10:07
نویسنده : ثمین
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

هفت سین محمدامین عزیز هستش که مامان مهربونشون زحمت کشیدن و برامون ایمیل کردن!

خیلی ناز بودن فهیمه جان!قلب

خب این برای سال 91 بود که سال نهنگ بود و دریایی میشد همه هفت سین ها!

برا سال 92 که سال ماره فکر کنم باید بریم تو جنگل!

نظر یادت نره نظرتون چی بود منتظر نظرات خوب شما هستیم

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان دنیز
19 بهمن 91 13:49
دستتون درد نکنه حالا امسال که سال ماره چه ایده جدیدی دارید؟ منم تو سایتها و وبلاگها میگردم چیز جدید گیر بیارم
مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
22 بهمن 91 7:36
ممنون عزیزم که هفت سین منو هم گذاشتید.


مامان سيد محمد سپهر
24 بهمن 91 10:03
ثمين جان سلام خوبي گلم؟
امسال براي تولد محمد سپهر چه كار كنم؟البته تصميم دارم بعد از ايام فاطميه (س) بگيرم براي همين درست و حسابي وقت دارم ولي به همفكريت احتياج دارم.


ایشاله فردا در جشن تولد دنیای نفیس یک سوپرایز دارم براتون!
نسرین
30 بهمن 91 9:12
عالی بود اکثر وبلاگ و سایتهایی که میرفتم تکراری بود برای شما خلاقانه و زیبا مرسییییییییییییی