شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

حس مادر بودن

1390/8/6 22:39
نویسنده : ثمین
613 بازدید
اشتراک گذاری

خدا میدونه که من چقدر عاشق نی نی ام. به نظرمن بچه ها پاک ترین و زیباترین و دوست داشتنی ترین فرشته های زمینی اند!

حالا نمی دونم تو این اوضاع قمر در عقربم  این وسط چرا به شدت هوس نی نی کردم!!

بهترین حس تو دنیا به نظر من حس مادر بودنه. خیلی دوست دارم این حس رو تجربه کنم..

مهر مادری

همیشه با خودم فکر میکنم اگه یه روز نی نی دار شدم تمام وقت و انرژی ام رو واسش میذارم تا از پاره تنم به بهترین شکل ممکن مواظبت کنم و بزرگش کنم و تربیتش کنم.

خدایا شکرت! ببین وسط این اوضاع و احوال نابسامان به چه چیزایی فکر نمی کنما!!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

پسندها (2)

نظرات (2)

maman ayande
11 اسفند 89 15:23
manam hanooz maman nashodam vali in heso kheili doost daram darket mikonam ishala khoda 1ninie salemo khoshkelo mehmoon dele mehraboonet kone


مرسی گلم. شمام ایشاله.
ممنون سر زدی.
ثمين بانوثمين بانو
2 خرداد 97 14:10
بوس