شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

ایده آویز های پروانه ای

1391/11/13 14:08
نویسنده : ثمین
9,543 بازدید
اشتراک گذاری
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه

این آویز ها خیلی خوشکلن و هم برای تزیین اتاق کودک میشه استفاده بشه

هم واسه تولد با تم پروانه!

این آویز ها خیلی خوشکلن و هم برای تزیین اتاق کودک میشه استفاده بشه
هم واسه تولد با تم پروانه!
.
.
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
آموزش ساخت آویز زیبا با مخصوص تزيين اتاق کودک  آویز پروانه
قلب

ما قبلا در این لینک زیر

 
آموزش یک مدل ساده  رو گزاشتیم! برای مشاهده آموزش مراجعه بفرمایید.
 

محصل

منبع: دنیای نفیس

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif



پسندها (2)

نظرات (5)

مامان محمد فرزام
13 بهمن 91 20:25
خیییییلی نازن منم میخوام اینم برای ثمین جون با وب خیییلی قشنگش
آیدا
13 بهمن 91 22:57
خواهش میکنم ریسه و کارت تشکر و کارت دعوت کفشدوزکی قابل پرینت بذارین از هیچ جا نمیتو م دانلودکنم بار سوم که واستون نظر میذارم خواهش میکنم واقعا احتیاج دارم


عزیزم فقط بخاطر شما دوست خوبم گزاشتم!
امیدوارم کارتون راه بیوفته!
مامان مهرناز
14 بهمن 91 0:05
مرسی خیلی قشنگ بود
nourbakhshsafoura@yahoo.com
15 بهمن 91 11:44
خیلی زیبا و وسوسه کننده بود مرسی
nourbakhshsafoura@yahoo.com
15 بهمن 91 11:51
سلام مامان ثمین جون منم دارم مامان میشم خدا لطف کرده 2 قلو به ما هدیه کرده از این بابت خیلی خوشحالم

واي چقدر خوشحال شدم گلم! مبارك باشه! ايشاله بسلامتي!