شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

پکیج کامل قابل پرینت - تم قلب 1

1391/11/6 11:06
نویسنده : ثمین
659 بازدید
اشتراک گذاری

پکیج کامل قابل پرینت - تم قلب

پکیج کامل قابل پرینت - تم قلب

کارت دعوت روز عشق - ولنتاین

پکیج کامل قابل پرینت - تم قلب

تگ روز عشق - ولنتاین

پکیج کامل قابل پرینت - تم قلب

لیبل روز عشق - ولنتاین

پکیج کامل قابل پرینت - تم قلب

طرح رو میزی و دستمال روز عشق - ولنتاین

پکیج کامل قابل پرینت - تم قلب

از منوی روز عشق دنیای نفیس دیدن فرمایید!

از منوی روز عشق دنیای نفیس دیدن فرمایید!

محصل

 

منبع: دنیای نفیس

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مریمـ
6 بهمن 91 14:17
عزیز دلم فایل ها که دانلود نمیشن؟؟؟

سیو هم کنم کیفیت پرینت ندارن.

هم مال قلب اینطوره هم تینکر بل ها.

دیگه جایی رو ندیدم هنوز


عزیزم لینک اصلی شون ف ی ل ت ر هست! چند تا از دوستان هم تینکربل رو دانلود کرده بودن با همین سایز خوب بودا!
ولی بازم چشم! اگه فرصت کردم دوباره با سایز اصلی آپلود میکنم و لینک دانلود براتون میزارم.