شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

سورپرایز با بطری نوشابه! ویژه جشن تولد و روز عشق

1391/11/3 17:38
نویسنده : ثمین
6,234 بازدید
اشتراک گذاری

روشی برای غافلگیر کردن فردی که به او علاقه دارید را در تصویر ادامه مطلب ببینید... 

تعجبنیشخند قلب از خود راضی

روشی برای غافلگیر کردن فردی که به او علاقه دارید را در تصویر می بینید.

سورپرایز با بطری نوشابه! ویژه جشن تولد و روز عشق

هنگامی که بطری نوشابه پر است با ماژیک جمله ی دلخواه را روی آن بنویسید، وقتی بطری خالی شود، جمله ای که نوشته اید مشاهده خواهد شد.

مثلا بنویسید:

....... جان دوستت دارم! / .......م عاشقتم! / ....... عزیزم تولدت مبارک!

این ایده می تواند ایده های سوپرایزی را که تاکنون برای روز تولد و عشق و سالگرد ازدواج معرفی کردم کامل کند.

لینک های مرتبط روز عشق - سالگرد ازدواج:

مدل های موی بشکل قلب

آموزش بافت مو بشکل قلب (1)

آموزش بافت مو بشکل قلب (2)

طرز تهیه ژله سوپرایز

پیام تبریک روی موز!!

سورپرایز با بطری نوشابه!

سورپرایز در هر برش کیک!

ریسه تزیینی با قلب

آموزش دو مدل پاکت زیبا بشکل قلب

دو ایده نامه کوچک با تی بگ های عشقولانه

آموزش مصور تزیین آویز گل قلبی

آموزش حلقه ی آویزی قلبی

محصل

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif


پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی طهورا
29 دی 91 10:37
ندا
29 دی 91 10:50
سلام عزیزم خوبی؟ این آدرس فروشگاه منه که تازه راه اندازیش کردم. خوشحال میشم سر بزنی.منتظر کارهای جدید باشید. nadin-shop.ir
عمه ي آتنا
29 دی 91 14:15
عاليه
مامان عمادوعمید
21 بهمن 91 22:36
خیلی قشنگه