شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

1391/10/25 0:02
نویسنده : ثمین
2,500 بازدید
اشتراک گذاری

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی آموزش تزیین هدایه بچه کودک گیفت کوچک با لیوان کاغذی

امروز یک روش جالب برای تزیین هدایای کوچک به شما نشان می دهم. از این روش می توانید برای هدیه دادن عیدی به کودکان، تزیین شکلات و … نیز استفاده کنید. زیبا و کم هزینه است. می توانید طرح و رنگ لیوان را بنا به مناسبت و فردی که هدیه می گیرد، انتخاب کنید.

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

آن چه نیاز دارید:

لیوان کاغذی

قیچی


روش کار:

۱- برجستگی لبه ی لیوان را ببرید.

۲- لیوان را مانند تصاویر زیر برش بزنید.

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

۳- برش ها را به داخل تا بزنید.

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

۴- برش ها را به ترتیب روی یکدیگر و آخرین برش را زیر برش اول قرار دهید.

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

۵- می توانید لیوان را به دلخواه با روبان و وسایل تزیینی تزیین کنید.

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

تزیین هدایای کوچک با لیوان کاغذی

محصل

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود


پسندها (2)

نظرات (12)

فرشته
25 دی 91 0:26
عالییییییییییییییییییییییییییی
فروغ(رد پاهایم)
25 دی 91 1:35
ایده ی نابیه برای هدایای کوچیک
saba
25 دی 91 14:18
ممنون از این ایده مخصوصا برای کلاس اولی ها که برای دخترم که کلاس اوله


مامان آیسل
25 دی 91 19:23
سلام سایت باحالی دارین اگه خواستین به سایت ماهم سری بزنید خوشحال میشیم اگه اجازه بدین لینکتون کنیم
پری
26 دی 91 15:22
♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥ ♥            ♥  آپم         ♥                    ♥                     ♥              ♥آپم                   ♥               ♥            ♥                   ♥       ♥                       ♥آپم                              ♥      ♥     ♥         ♥ آپم
هما
26 دی 91 15:57
سلام.وبلاگ آموزنده اي داريد.خدا قوت.لينكتون كردم.به من هم سري بزنيد.تازه وبلاگ زدم
الهه عمه ی لارا
26 دی 91 21:54
سلام دوست عزیز
ثمین جون تونستی از دوستت کمکی برای من بگیری ممکنه مدت طولانیه طول بکشه تا مشکلم حل شه من منتظر کمکت هستم خیلی خیلی ممنون میشم از لطفت


الهه جان تلگراف تون رو چک کنید!
مامان کورش
27 دی 91 3:49
سلام ثمین جون بابت اطلاعاتی که بهم دادی ممنون تصمیم گرفتم براش لباس بدوزم تو سایت خودتون چند مدل لباس بره ناقلا بود گرفتم تو گوگل هر چی سرج میکنم برای لباس چیزی نمیاد شما ادرسی دارید ممنون عزیزم


میاد که!
من اینو سرچ کردم: لباس بره ناقلا دنیای نفیس
هر پستی از دنیای نفیس که اومد با موضوع بره ناقلا
توش دو سه تا لینک دیگه هم هست که میتونید به اون مطلب مورد نظر برسید!
گلابی!
27 دی 91 21:18
خوشمل بود!
نسرین خاله اسما
28 دی 91 0:05
سلام مرسی که زحمت می کشین اینارو واسمون میزارین خیلی خوب بودن
مامانی طهورا
29 دی 91 10:40
saba
2 بهمن 91 13:53
سلام واقعا مطالب جالب جدید بروز و...دارید.یک دنیا سپاس و خسته نباشید