شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

ده نمونه کارت دعوت جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

1391/10/30 16:24
نویسنده : ثمین
6,849 بازدید
اشتراک گذاری

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

در ادامه مطلب 10 نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر و برگه یادگاری جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

در ادامه مطلب 10 نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر و برگه یادگاری جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

در قسمت خالی متن خود را تایپ کنید و پرینت بگیرید!

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

مثل این نمونه:

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

از این نمونه پایین میتوانید برای برگه یادگاری هم استفاده کنید!

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

 دو نمونه کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

نمونه های کارت دعوت جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

از اینجا به بعد دو منظوره هستند!

یعنی هم برای کارت دعوت و هم برای کارت تشکر مناسبند!

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

در قسمت دایره عکس کودک خود را قرار دهید!

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

دو نمونه بعدی مناسب برای کارت دعوت و کارت تشکر!

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

نمونه پایین : در محل مشخص شده عکس کودک را قرار میدهید و پایین عکس اسم کودک را مینویسید!

این کارت تولد 2 سالگی است! اگر برای سن دیگری استفاده کردید عدد دو را عوض کنید!!

در قسمت نوار زرد رنگ پایین هم آدرس خود را بنویسید!

نمونه های کارت دعوت و کارت تشکر جشن تولد با تم تینکربل - قابل چاپ

 

لینک های مرتبط:

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 1

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 2

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 3

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 4

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 5

دانلود پکیج کامل تولد با تم تینکربل سری 6

جشن تولد پروانه ای

محصل

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم .gif

پسندها (2)

نظرات (2)

سمانه
23 دی 91 16:01
سلام خسته نباشید همیشه عالی هستید یک خواهش: اگر میشه لطف کنید و تزیینات تولد با تم الموelmo را هم بزارید ممنونم
مامان مریمـ
13 بهمن 91 11:48
ثمین عزیزم من عاشققققققققققققق وبلاگتون هستم. میتونم بگم بهش معتاد شدم. عزیزم قبلا راحت تر میشد تم تولد رو دانلود کرد الان لینکی برا دانلود نیست توش عکس ها رو هم که بخوای سیو کنی بی کیفیت میشه تورو خدا حیفه رسیدگی کن من منتظرم. تینکربل ها تمشون دانلود نمیشه و این کارت ها هم لینک دانلود نداره
تورو خدا بهم میل بزن بگو چیکار کنم


عزیزم من قبلا در آپلودر های مختلف آپلود میکردم و با سایز اصلی براتون میزاشم! که با کیفیت و بزرگ بودن! ولی الان حتما در جریان هستین که چندتا آپلودر معروف حذف شدن و همه عکسای آرشو ما هم پریده که به مرور دارم برمیگردونم!
واسه همین فعلا مطمئن ترین جا همین نی نی وبلاگه که دارم باهاش کار میکنم!!
اینم دو تا عیب داره: یکی اینکه آدرس سایت رو پایینش میزنه و اینکه سایزش رو خیلی کم میکنه!
متاسفانه چاره ای ندارم!