شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

ایده های موی دخترانه: مدل پاپیون

1391/11/2 23:28
نویسنده : ثمین
5,345 بازدید
اشتراک گذاری

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون مدل پاپیون سر از جنس مو

مدل پاپیون سر از جنس مو

بقیه در ادامه مطلب ببینید

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

لینک آموزش شینیون مو مدل پاپیون

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

لینک آموزش شینیون مو مدل پاپیون

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

لینک آموزش شینیون مو مدل پاپیون

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

این مدل هم برای خانوم کوچولوها قشنگه!

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

  دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

  دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

هم برای بزرگتر ها!

مدل مو پاپیون آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

اینم لینک آموزش شینیون مو مدل پاپیون   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر

اینم لینک آموزش شینیون مو مدل پاپیون

 

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود


پسندها (2)

نظرات (8)

مامان سویل
13 دی 91 18:08
خصوصیتونو چک کنید لطفا
212
14 دی 91 3:10
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان دخملی
16 دی 91 0:31
سلام
خسنه نباشی خانم
وای من این مدل و روی موهای دختر داییم درست کردم خیلی عالی شد دستت درد نکنه


چه عالی! عکس نگرفتین!
raha
17 دی 91 18:23
عااااااااالی
نیلو فر
1 اسفند 91 22:11
عزیزم خیلی خیلی قشنگ بوووووود......... مر30
سبا
30 اسفند 91 1:50
اون پاپیون از جنس مو چطوریه


عزیزم لینک آموزشش هست توی همین پست!
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 اسفند 96 8:56
خیلی قشنگه محبت
ثمين بانوثمين بانو
26 اردیبهشت 97 10:22
خوشکله