شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش شینیون مو مدل پاپیون

1391/11/2 23:30
نویسنده : ثمین
6,223 بازدید
اشتراک گذاری

 

مدل پاپیون سر از جنس مو

 مدل پاپیون سر از جنس مو   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر model bastan mu2 300x202 آموزش مدل جدید بستن مو   شماره 2

این مدل بستن مو بسیار ساده و در عین حال شیک می باشد , در ادامه مطلب با ما همراه باشید…..

این مدل بستن مو بسیار ساده و در عین حال شیک می باشد , در ادامه مطلب با ما همراه باشید…..

 از اين مدل ميتوانيد در عروسي و مهماني استفاده كنيد! زيبا - شيك - آسان!

 

1- همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید دو دسته مو از دو طرف سر جدا می کنیم.

diy hair bow tutorial (by hair and makeup by steph) مدل شينيون مو دخترانه دختربچه بچگانه آموزش شينيون مو پاپيون diy hair bow tutorial

2- این دو دسته را در پشت سر به هم اضافه کرده و با کش نازک می بندیم , هنگام در آوردن مو از حلقه کش برای آخرین بار آن را تا نصفه از کش بیرون می کشیم تا موهای نصفه بیرون آمده از کش حلقه ای بسازد.

model bastan mu2 300x202   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر  آموزش مدل جدید بستن مو   شماره 2

3- این حلقه مو را با ۲ انگشت دو قسمت جدا کرده و به طرفین می کشیم تا پاپیونی به شکل بالا درست شود.

model bastan mu2 300x202 آموزش مدل جدید بستن مو   شماره 2

4- یک طرف پاپیون را گیره میکنیم تا موها به هم نریزد و طرف دیگر را با انگشت اشاره به سمت بالا چرخانده و با سنجاق روی مو فیکس میکنیم.

model bastan mu4 300x196 آموزش مدل جدید بستن مو   شماره 2

model bastan mu2 300x202 آموزش مدل جدید بستن مو   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر  شماره 2

5- سمت دیگر پاپیون را نیز بر روی مو سنجاق میکنیم و در آخر از وسط مو ها یک دسته مو جدا کرده و به سمت بالا کشیده و از پشت پاپیون رد میکنیم.

model bastan mu2 300x202 آموزش مدل جدید بستن مو   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر  شماره 2

این عمل باعث زیبا دیده شدن کار شما می شود.

model bastan mu2 300x202 آموزش مدل جدید بستن مو   دنبال چي ميگردي دوست من ؟ : آموزش مو بشکل پاپیون بافت مو شینیون مو مدل بافت مو مدل مو مدل پاپیون مدل پاپیون روی سر  شماره 2

model bastan mu2 300x202 آموزش مدل جدید بستن مو   شماره 2

model bastan mu2 300x202 آموزش مدل جدید بستن مو   شماره 2

مدل های پاپیون دیگر را اینجا ببینید!

 

منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود


پسندها (2)

نظرات (7)

مامان ستیا
12 دی 91 13:19
سلام
وبلاگتون خیلی جالبه
من ودخملم می خواییم شمارولینک کنیم
اجازه هست؟
setiyakaviany.niniweblog.com


خواهش میکنم عزیزم!
مامان سانلی
12 دی 91 16:36
واقعا عالی بود ..دستت درد نکنه
سودابه
13 دی 91 13:17
سلام ثمین جون . بی اندازه عالیه . مرسی از محبتت و این همه زحمتی که میکشی.
سمیه
23 دی 91 13:59
ممنون از مطالب جالبتون
واقعا خوشحال ک اینجا رو پیدا کردم!!


raha
6 بهمن 91 19:38
man asheghe weblagetam golam .mer30 khaili doset daram
مامان آنی
26 بهمن 91 9:13
من منتظرم دخملم بزرگ بشه و موهاش بلند بشه اینجوری براش ببافم- مزسی


ایشاله!
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 اسفند 96 8:55
عالییییییییییییییییییی