شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزیینات اتاق های زایمان در یک بیمارستانی در عربستان است.ببینین چقدر جالب و قشنگن

1390/6/16 22:20
نویسنده : ثمین
6,041 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام این تزیین اتاق بیمارستانی در عربستانه اگر شما هم عکس از تزیین اتاق زایمانتون داشتین بزارین
البته فکر کنم تزینات وتدارکات با خودشون بود من که شوکه شدم

تزیینات اتاق های زایمان در یک بیمارستانی در عربستان است.ببینین چقدر جالب و قشنگن

 

 











تزیینات اتاق های زایمان در یک بیمارستانی در عربستان است.ببینین چقدر جالب و قشنگن



تزیینات اتاق های زایمان در یک بیمارستانی در عربستان است.ببینین چقدر جالب و قشنگن

 

لينك مرتبط:

تزیینات اتاق های زایمان 2

تزیینات اتاق های زایمان 3

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان سهند
20 مرداد 90 16:46
خدای من ای کاش من اونجا زایمان میکردممممممممممم حسابی دلم خواست مطالبتون زیباست ممنونم


خوش اومدي!
t & h
6 مهر 90 13:38
قربون این اتاق زایمان
برم من



خدا نكنه! زنده باشيد.
مامان امیرعلی
7 مهر 90 16:38
وای آدم اینا رو میبینه دلش میخواد سالی یک بار زایمان کنه


دقيقا! )
گوگولی
7 بهمن 91 18:31
بله دیگه عربای بی درد و غم بایدم این جوری کنن بیمارستانو
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:58
محبت