شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

مدل های زیبای پاپوش و کلاه خرگوشی

1391/10/10 23:07
نویسنده : ثمین
10,316 بازدید
اشتراک گذاری

خیییییییییییییییییییلی نازن! قلب حتما حتما ببینید!

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی


این ایده رو برای تولد خرگوشی! و یا هدیه جشن تولد خرگوشی! یا گیفت تولد هم میشه استفاده کرد!

مدل های پاپوش خرگوشی:

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی

مدل های پاپوش خرگوشی ست کلاه و پاپوش کودک بچگانه خرگوش کفش روفرشی آبی مدل خرگوش برفی

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی کودک نوزاد قلاببافی بچگانه

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی کودک نوزاد قلاببافی بچگانه

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی کودک نوزاد قلاببافی بچگانه

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی کودک نوزاد قلاببافی بچگانه

مدل های پاپوش خرگوشی کفش روفرشی سفید مدل خرگوش برفی کودک نوزاد قلاببافی بچگانه

مدل های کلاه خرگوشی:

مدل های کلاه بافتنی خرگوشی کودک نوزاد قلاب بافی بچگانه

مدل های کلاه بافتنی خرگوشی کودک نوزاد قلاب بافی بچگانه

مدل های کلاه بافتنی خرگوشی کودک نوزاد قلاب بافی بچگانه

ست کلاه و شورت خرگوشی:

ست کلاه و شورت خرگوشی مدل های کلاه بافتنی خرگوشی کودک نوزاد قلاب بافی بچگانه

مدل های کلاه بافتنی خرگوشی کودک نوزاد قلاب بافی بچگانه

لینک آموزش دوخت کلاه خرگوشی

مدل های کلاه بافتنی خرگوشی کودک نوزاد قلاب بافی بچگانه


منبع: دنیای نفیس

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!


پسندها (2)

نظرات (6)

مامانی فری
10 دی 91 23:30
مرسی ثمین جون ایده خیلی قشنگی بود من که رفتم ببافمش


حتما عکساش رو برام بفرستین!
مامان مهرزاد جان
11 دی 91 11:41
سلام خانمی کی آموزش بافتشو میذارید



عزيز من خودم وقت ندارم آموزشش رو بزارم ولي اگه كسي لطف كنه و برامون مراحل بافت رو بزاره ممنون ميشم!
یاسمن
11 دی 91 23:43
سلام ثمین جونی عالی بودن مثل همیشه فدای تو عزیزم


زنده باشي عزيز دلم!
Elnaz
12 دی 91 11:06
سلام.خسته نباشید.میشه آموزش بافتشم بزارین؟؟؟ ممنون از سایت قشنگتون
مامان نفیسهمامان نفیسه
23 اسفند 96 12:11
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 10:14
محبت