شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش پاپیون زدن روی کادو

1391/10/8 17:07
نویسنده : ثمین
3,069 بازدید
اشتراک گذاری

من که خودم دوست دارم همیشه کادویی که میدم بسته بندیش خوشگل باشه. از خود کادو برام مهمتر !!

یه مغازه هست تو پاساژ بی...یب! دو تا دختر هستن فقط کارشون کادو کردن و تزیینه !! خیلی کاراشون خوشگله . اوایل که راه افتاد قیمتش خوب بود. ولی الان گرون میگیره ! همیشه توش پر آدمه !!  چه کاریه خوب ! ادم خودش یاد بگیره کادو کنه !

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

خوب حالا این یه روش سادست برای پاپیون زدن . پیچیده تراشرو هم کم کم میذارم .... ادامشو ببینید...

من که خودم دوست دارم همیشه کادویی که میدم بسته بندیش خوشگل باشه. از خود کادو برام مهمتر !!

یه مغازه هست تو پاساژ بی...یب! دو تا دختر هستن فقط کارشون کادو کردن و تزیینه !! خیلی کاراشون خوشگله . اوایل که راه افتاد قیمتش خوب بود. ولی الان گرون میگیره ! همیشه توش پر آدمه !!  چه کاریه خوب ! ادم خودش یاد بگیره کادو کنه !  

 

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

 

خوب حالا این یه روش سادست برای پاپیون زدن . پیچیده تراشرو هم کم کم میذارم .


وسایل مورد نیاز

روبان 

قیچی

کادوی مورد نظر !


 آموزش پاپیون زدن روی کادو

اول چیزی رو که میخواید کادو بدید رو کاغذ کادو بکنید . ( خیلی مهم بود باید میگفتم وگرنه شما یکدفعه ممکن بود کاغذ دیواری بکنید کادوتون رو ! )

 

این کار خیلی آسونه ها ! اینطوریش رو نبینید اونطوریش رو ببیند! یعنی یکی دو بار تمرین کنید دستتون میاد !

 

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

 

بعد اضافه ی روبان رو قیچی کنید ! کم نذاریدا ! برای پاپیون زدن کم بیارید !

 

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

 

خیلی ساده و شیک ! پیشرفته ترشم بعد میذارم براتون !!

 

 آموزش پاپیون زدن روی کادو

لینک مرتبط:

ایده های تزیین هدایای کودکان

مدل های بسته بندی زیبا

 

منبع: دنیای نفیس 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا کردم!!

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

سپاسگزارم!

 

پسندها (2)

نظرات (3)

فهیمه
3 دی 91 22:59
وای مرسی ثمین جووووووون
خیلی دوست داشتم یاد بگیرم. حتما" بازم یادمون بده


ایشاله گلم!
میترا
8 دی 91 13:38
خودتو کشتی با این توضیح دادنت من که هیچی نفهمیدم


ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 15:16
تشویق عالییییییییییییییییییییییی