شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

اولين شب يلدا دوقلوهای دوستداشتنی طاها و تارا

1391/10/3 10:51
نویسنده : ثمین
729 بازدید
اشتراک گذاری

تارا-طاها

بقیه اش در ادامه مطلب....

و این یلدا هم بهانه ای شد برای جوگیر شدن مامان نرگس و چیدن کرسی برای شب یلدا:

اینم هندوانه های شب یلدای ما

تارا جون-طاها جون

تارا-طاها

 اينم بخشي از خوراكي هاي خوشمزه كه چيدمانشان خيلي زياد دوام نياورد و به چشم بر هم زدني توسط جوجه ها به هم ريخت

يلدا

 تارا و طاهاي خسته در حال تجديد قوا براي شيطنت مجدد

تارا-طاها

و من مثل هميشه منتظر بزرگ تر شدن شما در يلداهاي آينده هستم...

ممنون نرگس عزیزم

http://2tata.blogfa.com/

منوی غذا و دسر و تزیین میوه و هندوانه و آناناس و آجیل مخصوص ویژه  شب چره ی شب چله یلدا ژورنال دنیای نفیس

 

پسندها (2)

نظرات (3)

یاسمن
3 دی 91 9:38
سلام ثمین جونم خوبی؟ممنونم عزیزم چشم مواظبش هستم هنوز هیچی نشده عاشقش شدم به حق این ماه خدا یکی هم به تو بده.
از یکی دو ماه پیش یه وبلاگ براش درست کردم توی بلاگفا اما گفتی توی نینی وبلاگ حتما میرم اونجا درست میکنم متنارم منتقل میکنم اونجا ممنون از راهنماییت عزیز دلم فدای تو میشما دوست جونی خودم

خدا نکنه عشقم!
خوب کاری میکنی! نی نی وبلاگ محیط خوبی داره! واسه وبلاگ بچه ها خییییییییییییییلی بهتر از بلاگفاست!
فرشته
3 دی 91 10:55
سلام مرسی که پیش مااومدید من خیلی پیش شمامیام وخیلی وقته شمارولینک کردم خوشحال میشم ماروهم لینک کنید
ثمين بانوثمين بانو
7 خرداد 97 11:08
تشویق