شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جشن قدم محمدرهام عزیز

1391/10/3 10:57
نویسنده : ثمین
1,734 بازدید
اشتراک گذاری

جشن

تدارکات جشن قدم!

لثر

مامانی قرمزش خوجلتره............نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اثر

بذار درشوباز کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!

اثر

مامانی بسه بریم بشوریم لطفا......................

اثر

آخ جون بریم شستشو..............

انقدر گریه کردم که مامانی به همون یه برگه رضایت داد وقرار شد بریم حمام

اثر

حالا حتمامیپرسید این کارا برای چیه؟؟؟؟؟؟؟

داریم برگه یادگاری درست میکنیم.برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یادتونه بهتون یواشکی خبر دادم یه جشن در راهه .حالا وقتشه................

مصادف با ماهگرد پانزدهم من ،برام جشن قدم گرفتن.

شماهم دعوتید

.

.

فلشها رودنبال کنید

.

.

.

 

بفرمایید

.

.

.

.

فلش

 

فلش

فلش

 

فلش

 

جشن

جشن

این سبزه رو که میبینید محصول مشترک ذهن مامانم ودست عمه امه یعنی:

مامانی ایده دادو عمه درستش کرد.تشویق

ذهن خلاق مامان ودستان هنر مند عمه درد نکنه.ماچ

راستی دمپاییها هم مال هدیه جون دختر عمه امه.نیشخندچشمک

جشن

بفرمایید تنقلات.

جشن

جشن

اینم هدیه مامان وبابای خوبم.

مامانی با پوشکهام یه کیک پوشکی به شکل پوتین برام درست کردوتزیینش کرد وسکه رو هم پلی کرد برای عبور ماشینهام.قهقهه

این کفشها هم اولین کفشای نوزادیمه که پوشیدم.باشد که به یادگار بماند.لبخند

جشن

با شروع مجلس کلی رقصیدم وشیرینکاری کردم ومجلس گرم کن بودم.خیلی بهم خوش گذشت فقط جای خانواده مامانی خالی بود.

پرواز برفراز آسمانی که گرچه سقف داره ولی پرازبادکنکه.هوراااااااااااااااااااااااااا

جشن

بیا ببینم شیطون......ابرو

جشن

جشن

بیا دیگه.............بیا بریم............الان میرم پایین دلت برام تنگ میشه ها.

جشن

یادت باشه نیومدیهااااااااااااا 

من دارم میرم کیک ببرم.

جشن

 

اینم تصویر کیکم که مامانم این کفشهای کوچولو رو خرید وداد به شیرینی پزی تا بذارنش روی کیکم.همه میگن مامانم خیلی دوستم داره.

عمه فریده میگه خوش به حالت محمد رهام با این مامانی که داری،باید قدرشو بدونی که برات اینقدر زحمت میکشه.ماچ

جشن

خواهش میکنم.........

کافیه.......................

اینقدر تشویقم نکنید لطفاااااااا.............

جشن

یعنی مامانم جورابامو کجا گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جشن

میشه بیام بغلت مامان؟؟؟؟؟؟؟؟

جشن

آخه جوراب پام نیست ،حس خوبی ندارم مامانی.توی عکسها نامرتب به نظر میام.

چون گرمم شد درشون آوردی ویادت رفت پام کنی!!!!!!!!!!!!!!

جشن

از پاهام نگیرید لطفااااااااااااااااااااااااا

جشن

 

جشن

بفر مایید شام

جشن

http://mohammadroham.niniweblog.com

لینک مرتبط:

ایده ها ی جشن قدم

پسندها (2)

نظرات (3)

elmira
2 دی 91 18:39
خداییش باسلیقه ای
مامان نفیسهمامان نفیسه
19 فروردین 97 14:05
عالی بود تشویق
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 15:21
تشویق عالییییییییییییییییییییییی