شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

یلدای گروهی فرشته های بهمنی

1391/10/3 10:55
نویسنده : ثمین
597 بازدید
اشتراک گذاری

یلدای گروهی

اینم میز یلدای گروهی فرشته های بهمنی

یلدای گروهی

قرارشد تا جایی که ممکنه مجلس با تم هندونه 1برگزارشه به همین دلیل من ومامانی قرمز پوشیدیم وبادکنکها هم سبز وقرمز بود.

یلدای گروهی

بادکنک سبز ومحمدرهام قرمزپوش

یلدای گروهی

کلی با دوستام بادکنک بازی کردیم وبهمون خوش گذشت.

اینجا دارم با تمام قدرتم بادکنک رو برای احسان میندازم.1

ساعتگرد:

احسان-من-باران-رها(پشت سر باران)مایا

یلدای گروهی

آخیششششششششششش خیلی مزه داد،حیف که خسته شدم وبه استراحت نیاز دارم.

یلدای گروهی

این تاج خوشگل هنردست خاله بهار مامان باران جونه واقعا دستش دردنکنه1

یلدای گروهی

حالا نوبت به کیک خوشگل وخوشمزه خاله مرضیه مامان ارشان جون میرسه،جای دوستهایی که نبودن سبزهندونه ای

 

1

ساعتگرد:

خودم-محمدمهدی (پشت سرمن)-ارشان-عسل-نینیهای پشت به دوربین یادم نیست کیا بودن-آوینابا تاج هندونه ای-محمدامین درحال حرکت-رها-مایا-رایان(پشت سر مایا)

یلدای گروهی

وشیرچه بعضی از دوستان درکیک

یلدای گروهی

من ومحمدامین دراوج خستگی به دستهای آوینا خیره شدیم

یلدای گروهی

 

یک عکس خوشگل از طرف خاله ملی که عکاسیش حرف نداره.

 

یلدای گروهی

1

روزخیلی خیلی خوبی بود وبه من ومامانم واقعا خوش گذشت.

به صد یلدا الهی زنده باشید

اناروسیب وانگورخورده باشید

همیشه شادِشادِ شاد باشید

1

http://mohammadroham.niniweblog.com

منوی غذا و دسر و تزیین میوه و هندوانه و آناناس و آجیل مخصوص ویژه  شب چره ی شب چله یلدا ژورنال دنیای نفیس

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 15:23
تشویق عالییییییییییییییییییییییی