شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

اولین یلدای آنیسا جان

1391/10/3 10:53
نویسنده : ثمین
750 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسا :

این کارترو خودم برات طراحیش کردم و بابایی چاپش کرد و دادیم اون شب به عنوان یادگاری به مهمونا :

اینم عکس موش مامان بالباس هندونه ایش البته بیشتر شبیه کفشدوزکی بود چون روش یه کفش دوزک گنده بود پشتش شبیه هندونه ببخشید دیگه مامانی :

این عکس تنقلات شب یلدامون :

آنیسا و سفره یلداش :

آنیسا و دوتا بابا بزرگای مهربونش :

آنیسا سفره خلعتی خالش که اولین سال عروسیشه براش کادو اورده بودن :

ایشالله 100 شب یلدارو به دل خوش و لب خندون ببینی مامانی . خیلی دوست داریم.

با تشکر از سمیرا عزیز

http://fesghelieman.niniweblog.com

منوی غذا و دسر و تزیین میوه و هندوانه و آناناس و آجیل مخصوص ویژه  شب چره ی شب چله یلدا ژورنال دنیای نفیس

 

پسندها (2)

نظرات (6)

اتنا مامان روشا یدونه
1 دی 91 21:57
عکسهای یلدای روشا هم گذاشته شد خوشحال میشیم تشریف بیارید ولی فعلا عکس کیک رو نگذاشتم.
مامان بهراد
1 دی 91 21:59
ما هم یه جشن کوچولو برای نی نی مون گرفتیم اگه دوست داشتید می تونید تو سایتتون به نمایش بزارید
فرشته
1 دی 91 22:47
ثمین جان مسابقست یا هرکی دوس داشت میتونی تزیینات یلدای بچه اش رو بذاره البته من وبلاگ ندارم دو تا از چیزایی که تو پستا گذاشتی رو هم درست کردم بهم خبر بده یا یلدای دخترمو میذارم یا ژله هندونه رو


عزیز مسابقه فعلا نیست! هر کی دوس داره اینجا به یادگار میزاره تا آرشی سال آیندمون کامل بشه!!!
همه رو بفرست گلم! منتظرم!
محمود
2 دی 91 0:23
مثل همیشه زیبا مرسی
ترنم
2 دی 91 12:33
سلام عزیزم واقعا ایده هات فوق العادس اگه دوست داری به من سر بزن کار نقاشی رو پارچه می‌کنم خوشحال می‌شم....اگه با تبادل لینک موافقی تو بخش نظرات برام نظر بذار لطفا
ثمين بانوثمين بانو
7 خرداد 97 11:14
محبت