شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

یلدا مبارک

1391/10/1 12:47
نویسنده : ثمین
518 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از دو هفته دیگه کار ما تموم می شه و نوبت شماست که برای یلدا هنرنمایی های خودتون رو نشون بدین .حداکثر سعی خودمون رو کردیم که بتونیم دستورات مفید و زیبایی رو منتشر کنیم

(البته نمی دونم چقدر موفق بودیم ؟)


چیزی به یلدا نمونده ها!؟؟! تصمیم گرفتید چه چیزایی درست کنید؟؟؟
بریم سراغ تزئینات؟؟

این منوی ما برای یلدای شما:

منوی غذا و دسر و تزیین میوه و هندوانه و آناناس و آجیل مخصوص ویژه  شب چره ی شب چله یلدا ژورنال دنیای نفیس

از امروز منتظر هنرنمایی های شما هستیم!

عکس هاتون رو اگه توی وبلاگ خودتون گزاشتین- لینک صفحه رو بدین و قفلش رو بردارید تا بیام کپی کنم!
اگه نزاشتین اونجا! آپلود کنید و آدرسش رو در نظرات وبلاگم بزارین!
اگه نشد! ایمیل کنید برام!
ولی راه اول و دوم بهتره!

یا علی!

پسندها (2)

نظرات (15)

مامان دخملی
30 آذر 91 3:12
سلام
من میخوام برای پریناز تقویم درست کنم ولی هر چی میگردم هیچ فریمی که واسه تقویم 92 باشه پیدا نکردم
میشه کمکم کنین


اگه چیز قشنگی پیدا کردم حتما میزارم گلم
مامان هدیه
30 آذر 91 6:23
سلام همشون عالی بود هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران!
مامان کوروش
30 آذر 91 10:02
عزیزم خیلی عالی بود دستت درد نکنه از زحمتی که کشیدی بسیار به من کمک کردی
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 10:45
سلام ثمین جون.خسته نباشی...من که خیلی استفاده کردم.عالی بود اگر خواستین عکس تزئینات شب چله عروسمون رو که تو وب آشپزیه اینجا بذار یلدا مبارک
مامان بردیا
30 آذر 91 13:40
مثل همیشه عالی و زیبا بود ثمین جان.زمستون شادی رو برات آرزو دارم. یلدات مبارک. خسته نباشی
مامانی روژینا
30 آذر 91 16:02
خیلی قشنگ بودن مرسی
مامان نی نی ناز
30 آذر 91 18:03
مثل همیشه عالی بودی ثمین جون. خدا قوت دوست هنرمندم
سمانه مامان پارسا جون
1 دی 91 10:16
دستت درد نکنه ثمین جان
عکسهامونو چه جوری واست بفرستیم عزیزم؟


عزیزم اگه توی وبلاگ خودتون گزاشتین- لینک صفحه رو بدین و قفلش رو بردارید تا بیام کپی کنم!
اگه نزاشتین اونجا! آپلود کنید و آدرسش رو در نظرات وبلاگم بزارین!
اگه نشد! ایمیل کنید برام!
ولی راه اول و دوم بهتره!
مهتاب
1 دی 91 10:50
ثمین جون عالی بود همه مدل قشنگ بود اما این آخری واقعا جالبه بخصوص برای بچه ها
عمه ي آتنا
1 دی 91 11:56
من هميشه بهتون سر ميزنم وبلاگتون عاليه
سمیرا
1 دی 91 14:38
مرسییییییییییییی عزیزم شب یلدای ما هم خیلی خوب برگذار شد کلی ایده گرفتم از وبلاگت مهربونننننننننننننن . واقعا عالی بود خسته نباشی خانومی . کلیییییییییییییی مرسیییییییییییییییی

http://fesghelieman.niniweblog.com/post68.php

اینم یلدای ما


تشکر!
مامان افسانه
2 دی 91 2:10
عزیزم کارتون عالی بود من شما رو لینک کردم دوست دارم شما هم ما رو لینک کنید با سپاس فراوان http://afsan.niniweblog.com/
شقایق(مامان آرنیکا)
2 دی 91 13:39
ثمین جون دستت درد نکنه .... اگه دوست داشتی به وبلاگ آرنیکای منم سر بزن و شب یلدای مارو ببین
مامان نفیسهمامان نفیسه
7 خرداد 97 10:46
آرام
ثمين بانوثمين بانو
7 خرداد 97 11:00
تشویق