شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جشن دندونی آنیسا خانوم

1391/9/13 12:16
نویسنده : ثمین
1,767 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی آنیسا خانوم

از وبلاگ فسقلی

سلامممممممممم بلاخره دخترم یه جشن دندونی گرفت و یه جشن دندونی خوشگل براش گرفتم . خودم که راضی بودم جای همگی خالی کلی خوش گذشت .اینم عکساش اول تزیینات  :

این کارتای گیفتی بود که دادم به مهمونا برا یادگاری :

اینم گیفتایی بود  که خودم با هزار زحمت با مامانی درست کردیم و دادیم به مهمونا . همه کلی عاشقش شده بودن :

اینم تزیینات که همرو خودم طراحیشون کرده بودم :

نمای کلی خونه :

اینم کیک دخملی که من خیلی ازش راضی نبودم ولی همه میگفتن خوشگله :

این الویه دندونی که بابایی میگفت اصلا شبیه دندون نیست :)

اینم آش دندونی عشقم :

دخترم مانکن شده همه ازش عکس مینداختن :

عشق من با آش دندونیش که خودش خیلی دوست داشت :

رسم مامانی اینا بود که برا نی نی یه سفره پهن میکردن و یکم هله هوله خشک میریختن و جلوش یه سرنگ یه شونه و یه مداد میزاشتن هرکدوم و نی نی برداره شغل آیندشون میشه و چیزایی که ریختن تو سفررو میریزن تو پشت بوم پرنده ها بخورن تا دندونای دیگه خوشگل خانوم راحت دراد . که دخملیه ما اول که فقط گیر داده بود به خوردنیای سفره بعدش بلاخره شونرو برداشت قرطی خانوم قربونش برم :

اینم کیکش که هرکاری خواست باهاش کرد همه جارو کیکی کرد :

عاشق این عکسشم :

اینم آخر مهمونی که دخمل ما تو تاپش با لالایی خالش خوابش برد

مرواریدت مبارک باشه عشقممممممممممممممممممم

دستتون درد نکنه عزیزم

پسندها (2)

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا هدیه خوب خدا
13 آذر 91 14:46
سلام به ثمین جون من خیلی میام وبت و لذت میبرم و اصولا از اون دسته مامانهای خود کفا هستم رشته اصلیم طراحی و دوخته ولی تو گرافیک و فتوشاپم دستی به هنر دارم تعریف از خود نباشه کاری نیست که نکرده باشم دوست داشتی بهمون سر بزن خودت نمونه کارهامو تو وب دخترم میبینی منم تو به روز کردن وبت نظرا و ایده زیاد دارم تا مامانها بتونن نیاز های بچشون رو خودشون با کمترین هزینه بر طرف کنن
من لینکت کردم

مرسی گلم! من عاشق مامانای با ذوق و خوش سلیقه ام!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 آذر 91 19:45
ســـــلام عزیزم امیرعلی من تو مسابقه نی نی فشــــــن شرکت کرده ممنون میشم اگه بهش رای بدی ... امیرعلی کد 0017 http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان ستایش
14 آذر 91 10:57
من برای مسابقه به شماره 6 ثمین جونم رای می دهم


مسابقه چند روزه تموم شده گلم!
سمیرا
19 آذر 91 14:42
واییییییییییییییییییی مرسی عزیزمممممممممممممم


قربونت برم عزیزم!
ثمين بانوثمين بانو
8 خرداد 97 12:02
محبت