شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تولد انگری بردز ماهک من

1391/8/30 15:20
نویسنده : ثمین
2,119 بازدید
اشتراک گذاری

اینم تولد انگری بردز ماهک من

اینها کارت دعوتایی هستن که داخلشون یه حلقه دی وی دی

که توش کلیپ عکسهای ماهرخ جون که ماهکم تو این کلیپ از مهموناش دعوت میکنه به تولدش بیان

 

اینم گیفت مهمانها هست که دو دسته بود:دخترونه و پسرونه

تو گیفت دخترا یه ست کیف پول کش مو و گل سر و شکلات و بادکنک بود

تو گیفت پسرا یه بسته مداد رنگی ۶تایی انگری بردز و بادکنک و شکلات

که داخل ظرفشم پر بود از پوشالای دخترونه و پسرونه

امیدوارم بچه ها خوششون اومده باشه

این هم برگه یادگاری دخترم که خودم درست کردم

اینم ریسه تولد

اینم خونه مامان جونی بعد از تولد

این ریسه تولد دخترم که شامل پرچم های رنگی و عکس ماهرخ جون و انگری بردز و ۱که نشان دهنده  یکسالگی دخترم و تولدت مبارک انگلیسی هست

این هم ریسه عکسهای دخترم از تولد تا ۱۱ ماهگی که هر ماه ازش گرفتم

اینم کارت خوشامد گویی مهمانها که سر در ورودی زده بودم البته زیاد جالب نشده بود اما از هیچی بهتر بود

 

واسه پذیرایی تصمیم گرفتیم میوه و شیرینی وپاپ کورن و عصرانه بدیم

که عصرانه  ساندویچ سرد و نوشابه بود

سانویچها ر بابا و عمو سعید درست کردن

 

این هم از کاپ کیک ها که البته اون طور که میخواستم نشد

1 واسه یه ساله شدنم و عکس خودم و انگری بردز هم روی هر کاپ کیک بود

http://axgig.com/images/94910646795098877972.jpg

اینم از یادگار نامه دخترم که توسط مهمانها نوشته شد

 

یه سری نقاشی آماده انگری بردز تهیه کردم که بچه ها تو مهمونی سرگرم بشن و مشغول رنگ آمیزی که ماماناشون راحت باشن

لینک مرتبط:

تزيين جشن تولد 22 (تم angry birds) قسمت ٢

تزيين جشن تولد 22 (تم angry birds) قسمت اول

آموزش تزيين ساده شيريني به شكل angry birds

angry birds 1

angry birds 2

آموزش گیفت های زیبا با تم پرندگان خشمگین - angry birds 

 در جشن یک سالگی کودک چه کاری باید انجام دهیم؟

متن كارت دعوت تولد نینی جماعت! يا همون invitation wording

دانلود آهنگ های تولد کودکان / سری دوم

دانلود انواع کارت دعوت تولد کودکان و نوجوانان

دانلود آهنگ های تولد کودکان / سری اول

متن کارت دعوت جشن تولدها نینی ها

خودتان روی کیک تولد کودکتان هرچه میخواهید بنویسید


 

پسندها (2)

نظرات (3)

mamane nini
24 آبان 91 12:49
salam.jaleb bood.mamnoon
shayanjooni
24 آبان 91 12:50
سلام عزیزم باافتخار لینک شدید.
ثمين بانوثمين بانو
12 خرداد 97 13:22
محبت