شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

من اومدم با عکسهای جشن دندونی امیــــــــــرعلی

1391/8/30 15:18
نویسنده : ثمین
1,929 بازدید
اشتراک گذاری

حتما ادامه مطلبو ببینید...

 

*من اومدم با عکس های جشـــــن دندونی امیــــــــــرعلی *

پســــــــــــــــــــرک شیـطون

"اینجا جایگــــــاه شاهزاده است

اینم از میــــــز عصرونه که فعلا خالیه 


خوش آمدگویی که روی درب آسانسور زده بودم 

فلش راهنما (جلوی درب خونه زدم)







حالا بریــــــــــم سراغ خوردنی ها 

امیــــرعلی و میــــــــوه ها ...





اینم از آش دنــــــدونی ( که مامان مهـــــــری) زحمت شو کشیــــــــد)

عزیزم به دلیل اینکه شما خیــــــلی سرتق هستی من فقط تونستم 

"کشــک بادمجان" رو خودم درست کنم بقیه خوردنیهــــــا رو

(مامان مهـــــری و مامان میتــــــــرا و عمه فرنوش درست کردن)

دستشــــــــون درد نکنه 

* میـــــــزعصرونه شــــامل : آش دندونی ؛ سالاد اولیه ؛ دو نوع ساندویچ

(اسنک و پیــــــتزا لقمه و کشــــک بادمجان) بــــود
 






خــــــــــــــوب اینم از کیک دندونی ...

امیــــــــرعلی خــــــان طاقت نیاورد و کیک خورون رو شــــــروع کرد

قــــــــــــــــــــــــــربونت برم الهی ... 

عالی بود مامانش! خیییییییییییییییلی خوش رنگ و زیبا و هماهنگ بودن همه چی!

مرسی گلم!

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

دستور پخت آش دندان با تزیین زیبا

ایده ای خوشمزه برای جشن دندانی!

مدل های عروسک دندانی

آموزش ساخت عروسک بالش پری دندانی

سنت های رایج ملل جهان در هنگام افتادن دندان کودکان Tooth Fairy

آموزش ساخت عروسک "پری دندان"

عكسهاي جشن دندوني اميرحسين گوگولی

جشن دندونی آیلین خانوم

جشن دندونی روشا خانوم

عکسهای جشن دوندونی آقا شهراد

جشن دندونیِ دیدنیِ مرسانای عزیزم

عکسای جشن دندونی پرنسس لیلیا

جشن دندانی آقا رادین عزیز

تولد و جشن دندونی کوثر عزیز با تم پروانه ای

یه جشن دندونی باسلیقه و کامل

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
24 آبان 91 11:17
ثمین جونم ممنون بابت اینکه عکس ها رو گذاشتی تو وبت با افتخار هم لینک شدین و هم رمز داده میشه ... برو خصوصی گلم ...
یه مامان
13 آذر 91 12:37
چه مامان فعالی و چه وبلاگ خوبی. من دخترکم دیشب دندونش در اومده. دنبال ایده ی جشن دندونی هستم البته نمی خوام خیلی شلوغش کنم چون دو هفته پیش تولد مفصلی براش گرفتم. میشه بگی کیک را از کجا سفارش دادی؟ آیا همه ی قنادی ها همچین مدلی دارن؟
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 آذر 91 18:39
سلام عزیزم ممنون شما خوبید ؟؟؟ گلم کیک و به شیرینی فروشیه ساقدوش (طرف های پاسداران) سفارش دادم ... اگه خواستی برات آدرس دقیقشو بفرستم ...
ثمين بانوثمين بانو
12 خرداد 97 13:25
محبت