شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

کوکو سیب زمینی فانتزی برای بچه ها

1391/8/1 18:06
نویسنده : ثمین
760 بازدید
اشتراک گذاری

کوکو سیب زمینی فانتزی برای بچه ها

 

 

کوکو سیب زمینی فانتزی برای بچه ها

کوکو سیب زمینی فانتزی برای بچه ها

اگه شما هم تو خونتون یه کوچولو دارید که موقع غذا خوردن باید باهاش کلنجار برید حتما گاهی به این فکر کردید که با چه راههایی می تونید اونها رو به غذا خوردن تشویق کنید و اشتهاشونو تحریک کنید.

خوب منم یه مادرم و برای بهتر شدن اشتهای پسر کوچولوم تلاش می کنم....

یکی از روشهای موفق تزیین غذاهای ساده و روتین خانواده ست به طوری که بچه ها به خوردنشون ترغیب بشن.

امروز براتون یه کو کو سیب زمینی ساده رو آموزش می دم. برای من که نتیجه داد. امید که به کار شما هم بیاد.

عزیزان خیلی ساده همون سیب زمینیهای پخته خنک شده تون رو رنده کنید. من بهش کمی پودر سیر و شوید خشک زدم. عطر خوبی بهش میده.

و برای زیایی و تزیین کودکانه شون از فلفل البته شیرین برای پسرم و تندش برای خودمون و مقداری هویج کمک گرفتم.

خیلی ساده براشون چشم و دهن و دماغ گذاشتم همین.!

البته من شکلهای متنوعی درست کردم که خورده شد و عکسی ازش نگرفتم

مثلا شکل خورشید با برشهای باریک هویج برای شعاع ها- شکل چرخ گاری با همون روش و یک برش فلفل در وسط- شکل قایق با کمک هویج و فلفلو ...

از این به بعد سعی می کنم تاپیک غذاهای بچه ها و تزیین اونها رو بیشتر روش کار کنم تا عزیزانی که در خواست داشتند بتونند استفاده کنند.

به امبد روزی که لبهای همه بچه ها خندون باشه و روح و جسم سالمی داشته باشند.

 

کوکو سیب زمینی فانتزی برای بچه هاکوکو سیب زمینی فانتزی برای بچه ها

 

 

شاد باشید

شف نگین

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:06
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:28
گل