شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

جشن قدمهایت...

1391/7/20 11:54
نویسنده : ثمین
2,485 بازدید
اشتراک گذاری

اما خدای مهربانم همواره

نخستین هایت را خالص و ناب به من هدیه کرده است...نخستین لبخندت...نخستین

قهقهه ات...نخستین غلتیدنت...خزیدنت...چهاردست و پا کردنت...ایستادنت...

و نخستین گام های لرزانت...آن قدر مشعوف گام های کوچک و شیرینت بودم

که ابتهاج درونیم را بدل به جشن کوچکی ساختم ...جشن قدم هایت...

..............................................................

 

اثر انگشت امیرحسین رو پایین پاشنه سیر کنین!

 

کیک شکلاتی به شکل پای تپلی امیرحسین!(کار ناشیانه مامانی!)

 

سالاد الویه پا کپلی!

 

سالاد فصل پا کپلی!

 

ژله خرده شیشه پا کپلی!

 

تهدیگ پا کپلی!

 

همه پا کپلیا یه جا!جهت ارضای کنجکاوی:خورشت فسنجانو نشد شکل پا درست کنم!

 

امیرحسین در حال گرفتن ناخن های پای کیکی!

با تشکر از مادر با ذوق و خوش سلیقه امیرحسین جان

اینم آدرس وبلاگشون:

 کیک پوشک مناسب جشن قدمbaby bootie diaper cake

منتظر نظرات خوبتون هستم.
پسندها (2)

نظرات (6)

عمه اریسا کوشمولو
16 مهر 91 20:54
لینکت کردم
negin
18 مهر 91 15:42
آخیییییییییییییی چه ناز منتظرتم.
لوررربتال
19 مهر 91 16:40
تناللعلنتلیبخکبهق8غارذواکتهایبیفیق5النباملت0تهگدجاتحخمتنا
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:51
محبت
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:52
عینک
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 9:52
گل