شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تولد آرتین کوچولو با تم پوه!

1391/6/28 19:05
نویسنده : ثمین
2,649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام! اینم از تولد آرتین کوچولو

و با تشکر از مادر مهربونشون!

عشق من

تم تولدت رو خرس پو انتخاب کردم. خیلی از کارهای تزئینی رو خودم و دایی مرتضی انجام دادیم. خدا رو شکر تولد خوبی بود. درسته خیلی نشد اونجوری که برنامه ریزی کردم انجام بشه ولی با بچه کوچیک همینقدرش هم خوبه. 

 

خوش آمد گویی در ورودی:

 

کارت دعوت:

 

 

کارت تشکر:

 

 

کارت نوش جان:

 

لیبل نوشابه ها:

تزئینات تولد:

 

گیفت بچه ها: شامل برچسب پو و توتک (شانسی)

 

کیک شب اول: اونطوری نبود که سفارش داده بودم.

کیک شب دوم: بعد از کلی قر زدن سر قناد کیک دوم کمی شبیه پو شد

 

خوراکیها و میز شام:

شام شب اول

شام شب اول

شام شب دوم

 

نایت اسکین

لينك هاي مرتبط:

تزيين جشن تولد 20 (تم پو) قسمت اول

تزيين جشن تولد 20 (تم پوه) قسمت 2

تزيين جشن تولد 20 (تم پوه) قسمت 3

 

اینم آدرس وبلاگشون: http://shazdehkoochooloo.niniweblog.com/

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان يزدان
29 شهریور 91 11:20
يك پوي ديگه هم داريم..... يزدان كوچولو اگه ممكنه از عكس ها و تم تولدش استفاده كنيد.خوشحال مي شم. راستي با افتخار لينكتون كردم.
فاطمه پاینده
15 مهر 91 21:00
سلام مدتهاست که از ژورنال بسیار کارآمد و واقعا نفیس شما استفاده میکنم بهمین دلیل شما را در وبلاگم که تازه راه اندازی کردم لینک کردم لطفا درصورت امکان شماهم منرا با عنوان ارائه انواع لباس کودک لینک کنید من لباسهای همه ی تم ها پرنسس های دیزنی و خلاصه همه چیز میدوزم و با چندسایت دراین زمینه همکاری دارم ممنون موفق باشید
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:20
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:20
مبارک  
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:20
محبت
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:20
گل
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:21
بوس