شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

برای کودکتان ناگت مرغ خانگی درست کنید

1391/6/8 11:44
نویسنده : ثمین
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه در ادامه مطلب....

جوش شیرین و سرکه را باهم مخلوط کنید. مخلوط سرکه و آب را به مواد آرد اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

مواد لازم :
سینه مرغ بدون استخوان : ۴۰۰ گرم
آرد : یک سوم پیمانه
نمک و فلفل : به میزان کافی
سرکه : یک و نیم پیمانه
جوش شیرین : یک چهارم قاشق مرباخوری
آب : یک سوم پیمانه
روغن : به اندازه کافی

طرز تهیه :
سینه مرغ را ریز خرد کنید.
آرد، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.
جوش شیرین و سرکه را باهم مخلوط کنید.
مخلوط سرکه و آب را به مواد آرد اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.
تکه های مرغ را در مایه آماده شده بغلتانید و در روغن سرخ کنید.
پسندها (2)

نظرات (5)

مامانی محمدرضا
3 مهر 91 2:00
سلام . ممنون خیلی خوب بود گرسنم شد .من یه مدل دیگه درست می کنم اونم اینکه سینه مرغ رو چرخ می کنم و بعد به مواد هم پنیر پیتزا می زنم و تو آرد سوخاری می زنم و سرخ می کنم.با اجازه لینکتون کردم.می خوام تبادل لینک داشته باشیم مرسی .
نسترن علیوند
7 مهر 91 15:24
فکر نمکنین یک و نیم پیمانه سرکه زیاد باشه
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:46
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:46
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:46
محبت