شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

هنرمندی های مبینا خانوم و مامانشون بر روی سنگ ها

1391/5/19 14:10
نویسنده : ثمین
2,782 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی جالبن حتما ادامه مطلب رو ببینین!

 

از وبلاگ: پری رویاهای من

مبینا جون با  من  روی سنگهای کوچک نقاشی کردیم اینم دخملی در حال نقاشی  

جوجو کوچلو من تمام خونه رنگی میکرد تااینکه مجبور شدم یک جای مخصوص براش بزارم ولباس مخصوص براش تهیه کنم

 

 

اینم شخصیتهای مورد علاقه مبیناجون

 

 

دختر گلم وقتی با شما نقاشی میکنم انگار روی ابرها رنگ می پاشم

دستتون درد نکنه! عالی شده!

لینک مرتبط:

نقاشی روی سنگ

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان آنیسا
18 مرداد 91 19:02
از چه رنگی استفاده کردین ؟


از رنگ های اکریلیک یا روغنی می توانید استفاده کنید. در نهایت روی نقاشی را با اسپری های کیلر یا انواع ورنی می توانید روی کار رابا یک لایه محافظ براق یا مات بپوشانید.
مامان ترانه
26 مرداد 91 18:14
آفرین به این مامان باسلیقه مرسی ثمین جونم
مامان ترانه
26 مرداد 91 18:15
راستی میشه به عنوان گیفتهای نتولد هم ازشون استفاده کرد
negin
5 شهریور 91 0:33
وای چه نازن ممنونم. منتظرتم عزیزم.
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:44
گل
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:44
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 9:45
جشن