شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

با این روش‌ها لحظه تولد فرزندتان را جاودانه کنید

1391/10/28 12:35
نویسنده : ثمین
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

با این روش‌ها لحظه تولد فرزندتان را جاودانه کنید

این لحظه را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنید، چون زیباترین لحظه زندگی هر پدر و مادر و مهم‌ترین لحظه زندگی بچه‌ای است که در آینده بزرگ می‌شود. لحظه‌ای که فرزند شما پا به این دنیا می‌گذارد زیباترین لحظه دنیاست.

این لحظه را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنید، چون زیباترین لحظه زندگی هر پدر و مادر و مهم‌ترین لحظه زندگی بچه‌ای است که در آینده بزرگ می‌شود. لحظه‌ای که فرزند شما پا به این دنیا می‌گذارد زیباترین لحظه دنیاست. آن را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنید اما خیلی از جزئیات آن را شاید به خاطر نیاورید. حس‌تان، هوای آسمان در روز زایمان، این‌که چه پوشیده بودید، نوزاد چقدر گریه کرد و این‌که اولین لحظه‌ای که او را دیدید، چه حسی داشتید، همه و همه از جزئیاتی است که به یاد آوردن آن در هر وقت دیگری از عمرتان جذاب خواهد بود. با این راهکارها می‌توانید لحظه تولد فرزندتان را با جزئیات تمام نگه‌دارید.

عکس را فراموش نکنید


این کار مخصوص پدرهاست. تقریبا در تمام بیمارستان‌های ایران این کار را انجام می‌دهند. اگر به خودتان اجازه حضور در زایمان را نداده‌اند، کافی است روز زایمان یک دوربین همراه خود ببرید و دوربین را به پرستاری که در زایمان حضور دارد، بدهید. او برای شما چند فریم عکس از لحظه تولد فرزندتان و وقتی او را در پارچه سبز پیچیده‌اند، می‌گیرد. حتی می‌توانید از او بخواهید از اولین گریه فرزندتان فیلم بگیرد. برای این کار می‌توانید مقداری پول به عنوان شیرینی به کسی که این کار را برای‌تان انجام داده، بدهید. این عکس‌ها فقط به لحظه تولد ختم نمی‌شود. ساعت‌های اولیه پس از زایمان پر از سوژه‌های بکر و جالب برای عکاسی است. وقتی همسرتان به هوش می‌آید، وقتی اولین بار نوزاد را می‌بیند، وقتی به او شیر می‌دهد همه و همه خاطرات خوبی را برای شما به یادگار می‌گذارند. کمی که دقت کنید، سوژه‌های بهتری هم می‌بینید. دیدار کوچولو با پدر بزرگ و مادربزرگش یا وقتی برای اولین بار او را به خانه آوردید هم به اندازه لحظه تولد او خاطره‌انگیز خواهند بود.

مثل یک فیلم سینمایی


بارداری دوران خاطره انگیزی است. تا جایی که می‌توانید از این دوران فیلم و عکس تهیه کنید. سفرهایی که با همسرتان در این دوران می‌روید، وقتی لباس می‌پوشید و خرید می‌روید، وقتی اتاق فرزندتان را می‌چینید، همه و همه از سوژه‌های خوب و بامزه برای عکاسی و فیلمبرداری هستند. سوژه‌هایی که کنار هم گذاشتن آن‌ها می‌تواند یک فیلم یا کلیپ جذاب درباره شما درست کند. فیلمی که لحظه آخر آن می‌تواند با فیلم‌های زایمان تمام شود. بعد از تولد فرزندتان می‌توانید فیلم‌هایی که گرفته‌اید را در اختیار عکاسی‌هایی که کار عکس و فیلم می‌کنند، قرار دهید تا یک کلیپ یا فیلم کوتاه زیبا به شما تحویل دهند.

داستان نوزاد


اگر وقت این را ندارید که فیلم‌ها را برای تدوین به عکاسی بدهید یا نمی‌خواهید این‌قدر هزینه کنید، می‌توانید عکس‌هایی را که در دوران بارداری و تولد فرزندتان گرفته‌اید، تبدیل به یک کتاب جالب کنید. عکس‌ها را از دوران بارداری تا تولد فرزندتان به ترتیب تاریخ مرتب کنید. آن‌ها را در یک دفتر یا آلبوم بچسبانید و زیر هر کدام خاطره‌ای را که از آن عکس دارید، بنویسید. می‌توانید جواب آزمایش، گواهی تولد، دستبند بیمارستان و یادگاری‌های کوچک دیگر را هم به این آلبوم اضافه کنید. چیزی که درست کرده‌اید، بهترین کتاب قصه‌ای خواهد شد که کوچولوی شما تا آخر عمرش دارد.


کارت برای بستگان و دوستان


خارجی‌ها این کار را همیشه انجام می‌دهند و تولد فرزندشان را با فرستادن کارت به دوستان‌شان اطلاع می‌دهند. با پیشرفت اینترنت و گسترش استفاده از آن، شما هم می‌توانید تولد فرزندتان را به اطلاع بقیه برسانید. همه دوست دارند عکس کوچولوی تازه‌وارد شما را داشته باشند. کافی است یکی از عکس‌های او را بدهید طراحی کنند. پیش‌فرض‌های آماده در خیلی از سایت‌ها وجود دارد و می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. عکس او را به همراه یک نوشته زیبا تبدیل به یک کارت کنید. هم می‌توانید این کارت را برای دوستان و آشنایان ای‌میل کنید و هم می‌توانید آن را چاپ کنید و برای آن‌ها پستش کنید. ما هم دوست داریم این کارت‌های زیبا را ببینیم و به بقیه نشان دهیم. کارت‌های زیبای‌تان را برای شهرزاد ای‌میل کنید تا به اسم فرزندتان آن را چاپ کنیم و خبر خوش تولدش را به همه اعلام کنیم.

برای بهتر شدن کیفیت مطالب سایت نظر یادتون نره بازنده

پسندها (2)

نظرات (2)

famka
12 مرداد 91 3:09
سلام من لینکتون کردم شما هم لینک کنید مرسی
مهتاب
14 مرداد 91 13:15
عالی بود