شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 34 (تم پری دریایی) قسمت اول

1391/5/13 11:51
نویسنده : ثمین
7,598 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

تولد یه پری دریایی خوشکل به نام نیروانا

از وبلاگ: تقدیر یک فرشته

     

 حالا میریم سرغ عکسای تولد

تم تولد پری دریایی بود ...هم به خاطر اینکه شخصیت مورد علاقه کارتونی خودم بود و هم به خاطر اینکه خیلی دوست داشتم تم تولد خیلی تکراری نباشه...

 ني ني شكلك

پری دریایی کوچولوی من

   

پاکت و کارت دعوت

تزئینات خونه

 

 

 

 

 

لباس بیمارستان  و اولین لباسی که نیروانای عزیزم تنش کردبغلماچ

  

 

این ماهیهای خوشگل دوستان پری دریایی بودن که به جشن اومدن و روی کوسن ها  نشستند

فلش های راهنما و نمایی از در ورودی

 

بادکنک...نماد پری دریایی برای خوراکیها....جعبه دستمال کاغذی با عکس پری دریایی

حالا گیفت ها...(باکس های کوچولو و خوشگلی که داخلش با پاستیل و شکلات های مدل ماهی و مروارید پر شده بود و روی باکس ها شمع ماهی گذاشته بودم .اطرافشم با عروسک ناخدا و کشتی و صندوقی که پری دریایی خوشگل من داخلش بود و صدف های ریزه میزه تزئین کردم...)

 

 

بفرمایید شام 

  

میز  قبل از چیدن شام

قاشق و چنگال ها که به شکل پری دریایی در حال شنا کردن در اب (قسمت سبزش دم پریه و قسمت ابی نماد دریا)

 

 

 

مرغ شکم پر

 

چیکن استراگونوف

ماسوکا

فاین رولت

دسرها

کرم بیسکوییت

   کیک تولد با عکس پری دریایی و پدرش(چون تولد نیروانا و باباش تو یک روزه تصمیم گرفتم عکس روی کیک متعلق به هر دوی این عزیزای دلم باشه)

اینم عکس کوچکترین  فرشته های چشن ما(بووووووووووووووس به روی ماهشون)

در اخر کارت تشکر برای مهمانهای عزیزمون و برگه یادگاری

 

        

عالی بود نسترن جان!تشویق خیلی حال کردم!قلب

خسته نباشی!

 لینک مطالب مرتبط:

آتلیه مامان طهورا گلی (پری دریایی)

برای بهتر شدن کیفیت مطالب سایت نظر یادتون نره بازنده


پسندها (2)

نظرات (17)

حميد
4 مرداد 91 1:13
سلام شما هم در سايت مك وين باكس لينكتان ثبت شد باتشكر
مامان زهره
4 مرداد 91 12:13
سلام خيلي قشنگ بود
نسترن(مامان نیروانا)
4 مرداد 91 13:55
ممنونم ثمین جان از لطفت...انشاا...در امتحاناتت موفق باشی و دوباره شاهد خضور پر رنگت در سایت باشیم
نانی
5 مرداد 91 8:34
ماهتون عسل التماس دعا
سمانه
5 مرداد 91 11:06
سلام ثمین جونم کمرنگیتو عشقه عزیز دلم نماز و روزه هات مورد قبول حق
مامان ترانه
7 مرداد 91 0:34
عالی و با سلیقه
مهدیه
7 مرداد 91 5:57
چقدر زیبا دستت درد نکنه با اینهمه مطالب زیبا
هانی
11 مرداد 91 7:14
خیلی قشنگ بود مرسی عزیزم
مامان غزل
18 مرداد 91 15:29
خیلی عالی بود لذت بردم
مامان اتنا
20 مرداد 91 17:18
سلام عزیزم تولد دخملم 7 مهر میخوام با تم براش جشن بگیرم ولی نمیدونم چه جوری باید وسایلشو تهیه کنم مثلا همین تم مجسمه پری و جلد دستمال کاغذی ...یه کم راهنماییم کن ممنون میشم
ensiye sadat
24 مرداد 91 18:37
وای خیلی قشنگ بود.
بهار
29 آبان 91 14:10
سلام لطفا وب منو هم لینک کنید با تشکر
مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 8:45
عالی بود تشویق
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 10:18
محبت
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 10:19
مبارک
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 10:19
جشن
ثمين بانوثمين بانو
20 خرداد 97 10:19
دلغک