شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

طرز تهیه سیخ چوبی سیب زمینی

1391/4/13 22:03
نویسنده : ثمین
4,706 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه سیخ چوبی سیب زمینی

مواد لازم

سیب زمینی.....................۵ عدد

سیخ چوبی......................۵ عدد

نمک و روغن..................... به میزان لازم

 

 

۱-روی سیب زمینی شیار ایجاد میکنیم

۲-سیب زمینی را حلقه حلقه میکنیم

۳-حلقه ها را به سیخ میکشیم

۴-در روغن زیاد سرخ میکنیم

..............نوش جان..............

لینک های مرتبط با این موضوع:

سیب زمینی تنوری با سس

آموزش یک عصرانه خوشمزه با سیب زمینی به شکل جوجه

انواع پیتزا مخصوص کودکان

قلب
قلب

اگه از این مطلب رو دوست داشتید، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

(پایین صفحه سمت چپ)

 

پسندها (2)

نظرات (24)

سمانه
14 تیر 91 8:58
سلام ثمین جونم میلاد حضرت مهدی عج رو بهت تبریک می گم تعطیلات آخر هفته خوش بگذره عزیزم ضمنا بسیار سیب زمینی های خوشمزه و خوشکلی بودن ممنون عزیز
مامان زهره
14 تیر 91 9:41
شايد امروز كمتر بتونم بيام پيشت چون دارم كارهامو به سرعت انجام مي دم چون مي خوام بعداظهر با گل پسري بريم قم و جمكران.ا راستي عكس هاي اتاق محمد سپهر را هم گذاشتم دوست داشتي بيا ببين.
خانم معلم
14 تیر 91 10:51
حرف نداره
فرناز
14 تیر 91 15:12
سلام سلام بر مهدی امت‌ها سلام بر عدل مشهور جهان سلام بر ماه تابان سلام بر خورشید تاریکی‌های پنهان سلام بر ماه شب چهاردهم سلام بر بهار مردم و خرمی روزگاران سلام بر نور دیدگان مردم خدایا با نور (امام مهدی) همه‌ی تاریکی‌ها را روشن کن. میلادت مبارک باد، . ای سپیده پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو، هماره دعای فرج را زمزمه می کنند! میلاد بر شما نیز مبارک باد
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:40
سلام خاله ثمین خسته نباشید ،مامان عکسهای تبلک ماشینیم رو گذاشته اگه دوست داشته باشید بیایید دیدنشون رمز رو براتون خصوصی می فرستم
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:41
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
باران
15 تیر 91 15:15
سلام خانوم.آفرین
مهدیه
16 تیر 91 8:15
سلام عزیزم من شما رو لینک کردم اگه دوست داشته باشید من وهم لینک کنید.
ilijoon
16 تیر 91 9:36
بسيار عالي بود ممنون
انیسا
16 تیر 91 11:07
سلاااااااااااااااااااام ثمین جون
بانوی هنر
16 تیر 91 12:43
سلام ثمین جان هنوز واسه لینک کردن من فکراتو نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زود خبرم کن دیگه منتظرم گلم
بانوی هنر
16 تیر 91 20:44
عزیزم با افتخار لینک شدین


بهار
17 تیر 91 2:25
عزیزم لینکتون کردم. ممنون از مطالب مفیدتون. لطفا اگه لینکم کردی بهم خبر بده.
سادات
17 تیر 91 8:47
خیلی خوب بود
خوشم اومد
ممنون



غزل
17 تیر 91 10:17
سلام لينك شدي افتخار لينك ميدي
بانام غزل جون


سلام عزیزم
لینک شدین! غزل جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
نی نی کارت
17 تیر 91 11:18
سلام دوست عزیز ......
به دلیل بروز مشکلی در نظر دهی وبلاگ من نتوانستم به شما سر بزنم...و الآن خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت با موضوعاتی جدید و تازه به روز شده است.. نظرات شما برای من خالی از لطف نخواهد بود.....
متشکرم
.....مدیر سایت نی نی کارت.....


عذر میخوام. اگه ممکنه آدرس صحیح وبلاگتون رو درج کنید.
مامان نی نی ناز
17 تیر 91 14:57
سلاممممم گلم کجایی ؟ چرا آپ نمی کنی ؟ ات شالله هر جا که هستی خوش باشی و سلامت
لیلا جون
17 تیر 91 17:48
سلام عزیزم
خیلی با حال بود
جات سبز من درست کردم


ایول! کو عکسش پَ؟
مامان رهام
18 تیر 91 11:56
خیلی جالب بود
مینا مامی پویان
10 فروردین 92 0:12
ثمین جون لینکم کن من شما رو لینک کردم ایده هایی دارم برای هفت سین و تولد ادم برفی میتونید توی وبلاگ بزارید شاید به درد کسی بخوره عزیزم خوشحال میشم از تبادل لینک
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 8:58
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 8:58
محبت
ثمين بانوثمين بانو
19 خرداد 97 8:58
تشویق