شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

آموزش تزیین کیک تولد هلو کیتی

1391/3/24 12:36
نویسنده : ثمین
9,751 بازدید
اشتراک گذاری
آموزش تزیین کیک تولد هلو کیتی

 
مواد لازم:

کیک ساده اسفنجی  2 تا

خامه فرم گرفته

شکلات

شکلات چیپسی و ترافل های رنگی

ژله مغزی یا بریلیو

رنگ خوراکی ویلتون

 

طرز پخت:

خب من از 2 تا کیک که یکیش ساده و یکیش کاکائویی درست شد استفاده کردم.

خامه شیرین قنادی رو آروم با همزن زدم تا جایی که فرم بگیره و رد همزن روش بمونه.... نصف خامه رو 1 نوک خلال رنگ صورتی زدم و نصف دیگه هم ساده.... اگه سطح کیک ناصاف بود با یه چاقوی بلند اره ای می بریم و صافش می کنیم ... خامه رو توی کیسه بدون ماسوره ریختم

و روی سطح کیک حلقه ای ریختم و با کاردک صاف کردم..می شه هم بدون قیف روی کیک بریزیم و صاف کنیم

روی اون یکی کیک هم خامه صورتی رو ریختم...روش برش های هلو و شکلات چیپسی گذاشتم...با هر میوه و مغزی می شه این کار رو کرد

بعد هم دو تا کیک رو روی هم سوار کردم و رو و اطرافش رو هم خامه کشی کردم...فکر می کردم عکس دارم از این حالت سوار شدنش!! اما نداشتم...

روی کاغذ روغنی، طرح ساده کیتی رو کشیدم

شکلات خرد شده رو به روش بن ماری (روی بخار آب) آب کردم (من از شکلات شیری استفاده کردم) و بعد از خنک شدن توی یه کیسه ریختم و نوکش رو سوراخ ریز کردم...کاغذی که طرح رو کشیدم پشت و رو کردم ، چرا؟ چون قراره روی کیک بره و طرح برعکس میشه...پس از اول برعکسِ طرحِ اصلی رو کار می کنیم

و آروم روی خطوط می کشیم...ببینین اینجا پاپیون رو کدوم گوش کیتی هست...تو طرح اولی که کشیدم عکسش بود...

می دونم کج و معوج شد...دستم لرزید دیگه..مگه چیه؟؟!! شما دقیق تر درست کنین ...یکم که خودش رو گرفت (شاید لازم باشه واسه یه دقیق تو یخچال بذارین اگه مثه من عجله دارین) کیک رو که خامه کشی کردیم و سرد سرد هست از یخچال در میارم

من وقتم کم بود و خوب صاف نتونستم در بیارم روش رو.... خیلی هم مهم نیست..کیک خونگیه دیگه

خب، حالا کاغذ طرح رو آروم و با احتیاط روی سطح کیک گذاشتم...روی قسمت های شکلاتی خیلی آروم با انگشت کشیدم تا روی خامه فیکس بشه...یهو دیدم مانی (پسرم) خوووووووووب داره ماساژ می ده کیک رو !!!!!!!

و بعد آروم، کاغذ رو از یه گوشه از روی کیک بر داشتم. شکلات روی کیک سوار می شه و کاغذ جدا میشه....سطح خامه روی کیک هم در اثر ماساژهای آقا مانی خوووووووب به هم می ریزه!!!

اصلا به روی خودم نمیارم و تازه سه تایی کلی هم کیف می کنیم و هورا می کشیم :)))))))))))...بعد ژله مغزی رو توی کیسه ریختم و نوکش رو سوراخ کردم و پاپیون رو پر کردم (میشه ژله معمولی با آب سرد کمتر درست کنین و بذارین مثه سفیده تخم مرغ بشه)

اطراف کیک رو هم ترافل رنگی و شکلات چیپسی گذاشتم..می دونین که هستی و مانی هم داشتن این کار رو با دقت تمام انجام می دادن...جای انگشتاشون اصــــــــــلا مشخص نیست کلا !!!


سعی کردم خامه روش رو صاف و صوف کنم اما نشد

هستی و مانی که خیــــــــــــــــلی ذوق کردن و خوششون اومد...دروغ چرا خودمم یکم خوشحال بودم :))

من کلا عاشق Kitty هستم و خیلی دوست داشتم یه کیک خوشگل کیتی برای هستی ( خودم نه ها !!!) درست کنم...این اون چیزی که مد نظرم بود نشد اما خب همه می دونین که من همیشه مشکل وقت دارم دیگه!

هرکی به کیک کج و کوله م بخنده ایشالا سوسک بشههههههههههه...خودتون خوشگل تر و صافتر درست کنین خب :))))))))))))))))))

اینم از برش خورده کیک

 

تذکر: حلالتون نمی کنم اگه به کیتی نانازیم بخندیـــــــــــنا ... گفته باشم

با تشکر از هانیه عزیزم برای این آموزش و کوچولوهای شیرینشون! ایشاله همیشه خوش باشین عزیزم.


موضوعات مرتبط:

ژله مغزی چیست؟؟

طرز درست كردن كيك اسفنجي

تزيين جشن تولد 15 (تم هلو كيتي) قسمت 5

تزيين جشن تولد 15 (تم هلو كيتي) قسمت 4

تزيين جشن تولد 15 (تم هلو كيتي) قسمت3

تزيين جشن تولد 15 (تم hehllo kitty) قسمت 2

تزيين جشن تولد 15 (تم هلو كيتي) قسمت اول

طرز تهیه مرنگ (شیرینی پفکی) ویژه جشن تولدها

دستور تهیه دو مدل کیک پسته ای

آموزش تزیین کیک عروسکی

آموزش ساده تزیین کیک جشن قدم

آموزش تزیین کیک تولد بشکل لباس ورزشی

آموزش تزیین کیک تولد دایناسوری

تزيين کیک جشن تولد پرنسس كوچولو

قلب
قلب

اگه از این مطلب رو دوست داشتید، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

(پایین صفحه سمت چپ)


برچسب‌ها: کیک و شیرینی, تزیین کیک کیک، شیرینی، بیسکویت، کیک تولد، تزئین ها، آشپزی برای بچه ها

پسندها (2)

نظرات (23)

مامان آرشیدا کوچولو
19 خرداد 91 2:28
خاله ثمین چرا قفل گذاشتی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! شما هم


عزیزم ایمیل تون رو بزارین تا بفرستم براتون!
sana1386
19 خرداد 91 16:51
لطفا رمز مطلب را ارسال فرمائید .با تشکر از سایت بسیار زیبایتان


لطفا ایمیل تون رو بزارید اینجا تا بتونم براتون بفرستم
مامان امیر علی
20 خرداد 91 7:10
عالی شده کیکت.ایول
راسی بلاخره ما این هستی خانم رو دیدیم.
راسی ثمین جون از فضولی دارم میمیرم دخترته هستی خانم؟


نه گلم اینا بچه های هانیه خانومه که این آموزش رو دادن!
مامان آريا
20 خرداد 91 12:56
من رمز مي خوام خوب چطوري برم ببينم


گل من ایمیل تون رو بزارید تا براتون بفرستم
مامان زهره
20 خرداد 91 15:46
من رمز ندارم


عزیز دلم رمز همون قبلی هاست که فرستاده بودم براتون!
حسناسادات
22 خرداد 91 1:19
سلام عزیزم
میشه برام رمزو بفرستی؟
ralereza@gmail.com


سلام گلم! فرستادم. ایمیل تون رو چک بفرمایید
حسناسادات
22 خرداد 91 12:54
ممنون عزیزم بابت رمز


مامان محمد مانی
24 خرداد 91 11:01
ژله مغزی یا بریلو چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یه پست برای همین سوال گزاشتم..
مامان رها
25 خرداد 91 19:28
عزیزم رمز کلیه پستهای تم کیتی رو برام ایمیل میکنی و بعد از ایمیل هم برام اطلاع میدی تا ببینم somayeh.nasim@yahoo.com
مامان اوا ناز نازی
5 تیر 91 21:10
سلام ثمین جون من رمز ندارم.ادرس وبلاگ دخترم:www.avanaznazi
مامان ریحانه جون
18 مرداد 91 21:09
منم رمز می خوام


ایمیل تون رو لطفا بزارین
الی
14 مهر 91 17:58
سلام. می شه رمز رو برای منم بفرستید. ایمیلم razaz_s@yahoo.com
مامان او نازنازی
22 مهر 91 0:02
سلام ثمین جان ازت رمز تزیین تولد هلو کیتی رو میخوام.ممنون


عزیزم لطفا ایمیل تون رو بزارید تا بفرستم براتون!
مامان روژان
20 آذر 91 10:17
سلام خوبی میشه به منم رمزو بدی ممنونم
WWW.NOKHODIII.NINIWEBLOG.COM


عزیزم لطفا ایمیل برام بزارید تا براتون بفرستم!
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 10:31
محبت
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 10:31
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 10:31
گل
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 10:31
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 10:32
زنده
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 خرداد 97 10:32
فرشته
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 خرداد 97 10:32
زیبا
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 خرداد 97 10:32
جشن
مامان نفیسهمامان نفیسه
22 خرداد 97 10:32
گل