شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوری) قسمت 8

1391/3/8 15:09
نویسنده : ثمین
1,971 بازدید
اشتراک گذاری

00vmc896j9w4yjy7vr.jpg

علی عزیز از وبلاگ بهترین هدیه زندگیمون

animated-gifاینم از گزارش تصویری:

animated-gifپاپ کرن و عکس آتلیه علی:

animated-gifاون زردا کارت دعوته تولده و پایینی ها گیفت مهمونا:

animated-gifاینم از شعر داخل کارتها که خودم گفتم:نیشخند

پارسال همین موقع توی زمستون                 میون برف و سرمای فراوون

یک پسر خوشگل و خوش زبونی                  گرما آورد میون خونه هامون

حالا شده تولد این پسر سه دندون              با قدماتون بیارید براش شادی فراوون

animated-gifگیفتها:

animated-gif اینم از عکسای علی که از نوزادی تا الانش رو روی ستون چسبونده بودم:

animated-gifاینم از زنبورک ما:

animated-gifزنبورک و کادوهاش:

animated-gifشمع فوت کنون:

animated-gif کیک برون:دلقک

animated-gifو حمله کنوننننننن:

animated-gifو اما از هر چه بگذریم سخن شام خوش تر است:

animated-gif

لینک های مرتبط:

ناخن های زنبوری

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

آموزش تزیین تخم مرغ به شکل کندو و زنبور

تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوري) قسمت 6

تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوري) قسمت 5

تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوري) قسمت 4

تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوري) قسمت 3

تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوري) قسمت 2

تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوري) قسمت اول

 

قلب
قلب

اگه از این مطلب رو دوست داشتید، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

(پایین صفحه سمت چپ)


پسندها (2)

نظرات (6)

نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 17:57
لیله الرغائب شب آرزوهاست چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توا م وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا!! شما هم مثل من این شب رو به دوستات یاداوری کن شاید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری به یادم باش
سودابه
5 خرداد 91 18:39
اونقدر کارات خوشگلن که دلم میخواد جای یه بار سالی دو سه بار برای باران تولد بگیرم . از حالا گلچین کردن رو شروع کردم . پارسال با تم کیتی بود که عکساشم توی وب گذاشتم .نمیدونم دیدی یا نه ؟ امسال برای یه تولد دخترونه که زیادی هم لوس و صورتی نباشه چی پیشنهاد میدی؟



تم پرنسس بارنگ یاسی - آبی آسمونی
تم آفتابگردون با رنگ زرد و نارنجی
تم رنگین کمان هم خیلی زیباست
قسمت تم دخترونه رو یه نگاهی بیاندازید... و همچنین ایده جشن ها... راحت تر میتونید تصمیم بگیرید!

مامان سامیار
9 خرداد 91 3:02
ثمین جونم واقعا خسته نباشی وبلاگت عالیه دو تا سوال دارم .اول اینکه این تمهای تولد رو به غیر ازاین موسسه اشنا از کجا میشه خرید ؟؟؟ دوم اینکه تولد پسرم شهریوره وازحالا میخوام تو فکر یه تم خوب برای تولدش باشم چه تمی رو پیشنهاد میدی؟؟؟


سلام عزیزم!همه مامانا از موسسه آشنا ناراضی اند به خاطر قیمت و اینکه بعد از سفارش اون چیزی که مد نظر شون بوده دریافت نکردن!!
جای دیگه هم که اینهمه تم داشته باشه نیست!
فکر کنم باید خودتون دست بکار شین!
ما هم ایشاله بزودی راه میندازیم ولی نمیدونم به تولد سامیار جان میکشه یا نه!!
اون سوالتون رو هم توی وبلاگتون جواب دادم.

ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:21
جشن
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:21
دلغک
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:21
محبت