شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

1391/3/21 12:07
نویسنده : ثمین
2,859 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

خداییش خوشگل نیستن؟ دوسش دارم خیلی! خیلی هم خوشمزست!

خداییش خوشگل نیستن؟ دوسشون دارم خیلی


مواد لازم:

کره: 50 گرم

کره بادام زمینی: 1 پ

بیسکویت پودر شده: 1 و نیم تا 2 پ (من پتی بور داشتم.. شما از هر بیسکویتی که تیره نباشه می تونین استفاده کنین)

پودر قند: 1 پ

شکلات قهوه ای: یکم!! (حدود 50 گرم)

بادام پرک

ترافل خوراکی یا پاستیل یا هرچیزی برای چشم و دهن!!

طرز پخت:

اول از همه بگم که شکرتون رو خوب خوب آسیاب کنین تا کاملا نرم و یکدست بشه یا از پودر قند نرم استفاده کنین. چون احتیاج به پخت نداره که شکر آب بشه. کره رو هم بیرون از یخچال بذارین تا نرم بشه..خب همه مواد رو بجز بیسکویت توی ظرف بریزین و با همزن خوب هم بزنین تا یکدست بشه.

بیسکویتهای پودر شده رو هم اضافه کنین و مواد رو با هم مخلوط کنین. (اینی که می بینین همه بیسکویتها نیستا...)

با یه همکار کوچولو و ناز شروع کنین به درست کردن زنبورها!! کف یه سینی یا ظرفی رو کمی چرب کنین..از موادتون به اندازه یه قاشق بردارین و توی دست فرم بدن زنبور رو بدین...

به شکل بیضی. و بذارین توی ظرف..قربونش برم هستی جونم باهام همکاری می کرد

وقتی همه رو آماده کردین، شکلات رو بن ماری کنین ( توی ظرفی خرد یا رنده کنین و روی بخار آب درحال جوش بذارین تا آب بشه)

من شکلات آب شده رو توی کیسه فریزر ریختم. سرش رو یه سوراخ ریز کردم....توی قیف با سر ریز (ماسوره ریز) هم می تونین بریزین..و بعد روی بدن زنبورهام خطوطی موازی با شکلات ریختم و کلی مورد تشویق دختری قرار گرفتم!! از این مرحله نشد عکس بگیرم

بعدشم با بادوم ها براشون بال گذاشتیم و ذوق کردیم...

واسه چشمها من از مروارید خوراکی

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

و دهنش هم پاستیل قرمز استفاده کردم . از اینا که تو عکسه... نازک بریدمش

همین دیگه... بعدشم بذارین یخچال تا سرد و سفت بشن. فکر می کنم بچه ها خیلی خوششون بیاد..تو خونه ما که اینطور بود...

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

می تونیم برای روی کیک ها هم کوچولوش رو درست کنیم و یا کنار دسرها...خیلی نازن

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

اگه یکم کج و کوله ست واسه اینه که خب دخمل مامان خیلی ها رو نتونست خوب دربیاره و منم تو ذوقش نزدم

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

توی محیط بیرون موقع درست کردنش زیاد طول ندین و زود درستش کنین تا نرم نشه... زودی هم بذارین توی یخچال و هر از گاهی برین نازش بدین...

طرز تهیه شیرینی زنبوری برای تم تولد زنبورک

 

اینم عکسهای همین شیرینی با دست پخت مامان امیرعلی عزیزم!

از وبلاگ: امیرعلی عشق مامانش

شما هم میتونید عکس های خودتون رو برای ما بفرستید تا با اسم خودتون اینجا بزاریم!

لینک های مرتبط:

آموزش تزيين قند با زنبورک
تزيين جشن تولد 2 (تم زنبوري)

 

 

قلب
قلب

 

اگه از این مطلب رو دوست داشتید، لطفا برای گوگل محبوب کنید (+g بزنید)

 

(پایین صفحه سمت چپ)

 

پسندها (2)

نظرات (15)

نرگس و نسترن
2 خرداد 91 15:10
kheyliiiiiiiiiiiiiii ghashange samin jom mc
مامان امیر علی
2 خرداد 91 17:16
چه راحت.اینش خوبه که پختن نمیخواد حتما درست میکنم
میدونستم از اینا میخوای!

مامان امیر علی
2 خرداد 91 17:17
راسی عاشقتم.فکر منو میخونیا
میدونستم از اینا میخوای!

نیکا
2 خرداد 91 18:18
واقعا قشنگ شده
ریحانه
2 خرداد 91 20:19
سلام ممنون از مدلهات اگر میشه منم با عنوان تزیینات سیسمونی قاصدک لینک کن...
مامانی طهورا
2 خرداد 91 22:19
ماهههههههههههههههههه
مامان شادی
3 خرداد 91 12:27
من این رو تو وبلاگ مامی صدرا و صهبا دیده بودم.


بله ایشون هم از چف هانیه برداشتن خُب!مگه کار خودشون بوده که تعجب کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوما! اینهمه مطلب که اول من میزارم حتی پارسال گزاشتم روی سایتم و این وبلاگی که میفرمایین یا بیا ببین چه خبره میزاره - یا مجله کفشدوزک - چرا هیشکی اعتراضی نداره!؟؟؟؟
من مجموعه کامل از تم های تولد رو دارم جمع میکنم که یه مرجع بشه برای مامانا!
از همه جا هم مطلب گیر میارم! هر جا که شده!
لطفا به کار خودتون برسید و فوضولی نکنید!
اگه هم فکر میکنید من از وبلاگ صدرا برداشتم کافیه یه سر بزنید و ببینید که دکمه انتخاب مطلبشون بسته شده و من نمیتونستم از اونجا بردارم! (صرفا جهت اطلاع)




مامان امیر علی
8 خرداد 91 17:27
راسی منظور از پیمونه .پیمونه چه اندازه ایه؟
مثلا این لیوان دسته دارا خوبه؟یا نه؟



خوبه!
مامان امیر علی
8 خرداد 91 17:42
راسی یه بار آموزش رنگ کردن قند رو گذاشته بودی.کجاست چرا من پیداش نمیکنم؟


عزیزم میتونستم جواب بدم ولی میخوام ماهی گیری یادت بدم!!!
هروقت چیزی رو از وبلاگ من خواستی که یادت نبود کجاست ... توی گوگل اون اسمی که یادته رو تایپ کن و آخرش بنویس دنیای نفیس! برات میاره!!
به همین آسونی!
الانم تایپ کن:
قند رنگی دنیای نفیس
مامان امیر علی
21 خرداد 91 17:14
الان نیشم تا بنا گوشم بازه.مرسی که عکسشو گذاشتی
مامان نفیسهمامان نفیسه
17 اردیبهشت 97 11:06
این فوق العاده بود . من واسه جشن دندونی دخترم دست کردم
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 12:13
خوشمزه
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 12:13
تشویق
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 12:13
محبت
ثمين بانوثمين بانو
22 خرداد 97 12:13
گیج