شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

پر بازدید کننده ترین پست های دنیای نفیس 1

1391/2/31 11:17
نویسنده : ثمین
841 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان همراه دنیای نفیس!

تا امروز که 1 سال و 3 ماه و 2 روز از ایجاد ژورنال دنیای نفیس میگذره

ما 1095 پست گذاشتیم که اکثرا با استقبال شما خوانندگان قرار گرفت.

از حضور همگی سپاسگزارم.

امروز تصمیم گرفتم که هر از گاهی پر بازدید کننده ترین ها رو به شما معرفی کنم!

براي سيسموني نوزاد چي بخريم؟! 2631 بازدید

آموزش دوخت دامن فرشته ويژه دخملاي خوشمل و ناز 2599 بازدید

تزيين جشن تولد 7 (تم پروانه اي) قسمت اول  3376بازدید

آموزش ساخت كيك پوشك! 3208 بازدید

آموزش ساخت آویز در اتاق نوزاد 4285 بازدید

تزيين جشن تولد 1 (تم كفشدوزك) قسمت اول 4204 بازدید

از همراهیتان ممنونم.

منتظر نظرات دلگرم کننده شما هستیم.

 با تشکر ثمین

پسندها (2)

نظرات (4)

عمه جونی
30 اردیبهشت 91 22:25
مرسی بخاطر مطالب مفیدت اینجا خیلی عالیه
مامانی طهورا
1 خرداد 91 22:24
تو بهترینی
زیبا
14 خرداد 91 9:43
سلام ممنون از وبلاگ مفید و پرمحتواتون.من میخوام واسه تولد پسرم از دست و پاش قالب درست کنم فکر میکنم قبلا مطلبی در این مورد تو وبلاگتون دیدیم ولی هرچی میگردم نمیتونم پیداش کنم لطفا راهنمایی میفرمایید.ممنونم


عزیزم میتونستم جواب بدم ولی میخوام ماهی گیری یادت بدم!!!
هروقت چیزی رو از سایت ما خواستی که یادتون نبود کجاست ... توی گوگل اون اسمی که یادتونه رو تایپ کنید و آخرش بنویسید دنیای نفیس! براتون میاره!!
به همین آسونی!
الانم تایپ کنید:
قالب دست و پا دنیای نفیس
ثمين بانوثمين بانو
23 خرداد 97 8:41
تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق تشویق