شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

با منگوله های کاموایی همه چیز را تزیین کنید

1391/10/18 11:33
نویسنده : ثمین
9,754 بازدید
اشتراک گذاری

صندلی کودک

آموزش ساختن منگوله کاموایی رنگین کمتنی

تزیین جوراب دختر کوچولوها

تزیین جوراب دخترانه با منگوله کاموایی آبی

جوراب روفرشی دختران نوجوان بافتنی

ساختن آویز در یا دیوار

آویز در با منگوله

آویز دیوار با منگوله

آویز منگوله ای کاموا

تزیین تولد با منگوله کاموایی

ریسه تولد با منگوله های رنگی

ریسه تولد با منگوله های کاموایی رنگین کمانی

آویز منگوله کاموایی پم پم تولد رنگین کمانی

تزیین کوسن مبل یا بالش کودک

تزیین کوسن مبل با منگوله کاموایی رنگی

صندلی کودک

گل با استفاده از منگوله های رنگی

تزیین کادو

تزیین کادو هدیه گیفت تولد با منگوله کاموایی پم پم هدیه

ساخت عروسک بره ناقلا

طرز درست کردن ببیی عروسک با استفاده از منگوله کاموایی

لینک های مرتبط:

آموزش ساخت منگوله کاموایی با انگشت

چطور منگوله های کاموایی بسازیم؟ + آموزش ساخت عروسک

محصل

 

منبع: دنیای نفیس

 

 

 

این تزیینات رو خودم هیچ جا ندیدم و به زحمت از سایت های خارجی پیدا و ترجمه کردم!!

 

لطفا اگر کپی میکنید حتما با ذکر منبع باشد!

 

سپاسگزارم!

 

منتظر نظرات خوب شما هستیم نظر یادت نره نظرتون چی بود

 

پسندها (2)

نظرات (10)

آبان
29 اردیبهشت 91 14:26
وووووووی چه باحال مرسی
مامان زهره
30 اردیبهشت 91 12:24
جالب ........بود.......
مامانی طهورا
2 خرداد 91 9:56
خیلی جالب و دیدنی بودن
مهین
2 خرداد 91 12:40
سلام ثمین جون
می دوست دارم برای دخترم کاردستی درست کنم
آیا شما توی وبلاگتون آموزش کاردستی دارین؟
یا سرایتی سراغ داری که برم و یاد بگیرم؟
راستش دخترم مهد نمیره ولی دوست دارم واسش کاردستی درست کنم و خودش کمکم کنه واسه ی رشد خلاقیتش
ممنون میشم راهنماییم کنی


بله گلم! در موضوعات قسمت عروسک سازی و هنر در خانه بگردید پیدا میکنید!
fسعیده مقدسی
4 خرداد 91 20:26
سلام عزیزم . هر کاری کردم تا عکسهای منگوله با کاموا باز بشه نشد که نشد . خیلی دلم میخواد ببینم با کاموا چه کردی . راستی آیا میشه چند گل که با سیم و پارچه درست میشه یاد بدی . مثلا خیلی دلم میخواد تو اتاق بچه ها چند گل بزارم که مثل (ویترای قدیم یادته ) . مثلا فرم سیم باشه و بزارنش تو موادی مثل آرنگ ( مثلا 9 گلهای شیشه ای ؟ هوم ؟ میشه یعنی ؟ شرمنده .
مهین
22 خرداد 91 10:19
سلام گلم من کاموا زیاد دارم توی خونه گفتم یه استفاده ازشون بکنم فقط متوجه نشدم اول نخ رو دور چی بپیچم؟ بعد که قیچی بشه چه جوری می ایسته؟ یعنی نخ ها بیرون نمیاد کاش یاد بگیرم
منیره
27 خرداد 91 11:01
سلام عزیزم خیلی جالب بودن، ممنون.
خورشید
17 تیر 91 20:24
سلام یادم به کلاس 4 ابتداییم افتاد معلممون این کار را یادمون داده بود و منگوله را به جا مدادیهامون آویز کرده بودیم . خوبه برم یکی درست کنم برای موبایلم . مرسی خاطره خوبی را برام زنده کردی
مهین
10 اسفند 91 20:33
سلام عزیزم
با این منگوله ها تونستم آویز درست کنم
خیلی خوشگل شد مرسییییییییییییییییییییییی


آفرین! خب عکسشو برای ما هم بفرست ببینیمش!
ثمين بانوثمين بانو
31 اردیبهشت 97 10:07
محبت