شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

کودکانه فکر کنید.

1391/2/12 20:39
نویسنده : ثمین
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

اتاق کودک مکانی خاص کودک شماست،پس باید کودکانه باشد.

نوزادان و کودکان معمولا از رنگهای شاد و تند با کنتراست بالا لذت میبرند.آنها مکانی را دوست دارند که پر از انرژی ،نور و حرکت باشد.حتما دقت کرده اید که وقتی لباسی با رنگهای شاد و تند میپوشید کودک شما بیشتر به شما توجه میکند؟؟این دقیقا سلیقه کودکانه است که متاسفانه والدین ان را نادیده میگیرند.

شما معمولا اتاق را با سلیقه خودتان تزئین میکنید و چشم های کودکتان را فراموش میکنید.نیاز او به رنگهای شاد و طرح های حیوانات و بازی نور و کنتراست رنگها را نادیده میگیرید.

خیلی از والدین ما هنگام انتخاب رنگ برای اتاق کودک خود تاکید میکنند که رنگ را خیلی ملایم انتخاب کنیم و یا طرح کارتونی و حیوانات را حذف کنیم.از انتخاب رنگهای مختلف برای پرده و تور تزئینی بالای تخت میترسند و همه چیز را همرنگ و ملایم میخواهند.در صورتی که با انتخاب درست رنگهای تند و شاد در کنار هم میتوان اتاق بسیار زیبایی داشته باشید.

در طرحهای اجرا شده با حیوانات اغلب کودکان پس از مدتی با حیوانات روی دیوار صحبت میکنند و ارتباط برقرار میکنند.انها را در تخیلاتشان زنده فرض میکنند و با انها بازی میکنند و نام انها را یاد میگیرند.

توصیه ما به شما این است....

برای انتخاب طرح و رنگ برای اتاق کودک خود ،کودکانه بیاندیشید و خودخواهی را کنار بگذارید . اجازه بدهید اتاق کودکتان مکانی خاص و لذت بخش برای او باشد.

کما اینکه با انتخاب درست و با کمی دقت میتوانید اتاقی زیبا و کودکانه داشته باشید.


پسندها (1)

نظرات (0)