شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

سه سری چیدمان سیسمونی خوشکل

1391/2/11 20:42
نویسنده : ثمین
6,128 بازدید
اشتراک گذاری

قلب

اولین سری چیدمان سیسمونی خوشکل
کارت دعوت با کاغذ کادو شطرنجی لباس رو در آوردیم واسه رو کارت

با کاموا بند رخت درست کردیم و لباسهای پارچه ای با گیره کوچولو روش گذاشتیم


.جای قاشق و چنگال که طرح روش رو دستی کشیدم




 

قلب

اینم دومین چیدمان سیسمونی خوشکل





این کیک پوشکی که درست کردم



اینم یه کیک که با کاغذ کشی درست کردم و ایدشو از همین سایت گرفتم

قلب

سری سوم چیدمان سیسمونی خوشکل












قلب

خیلی زحمت کشیده بودن و با سلیقه! مرسی!ماچ

پسندها (1)

نظرات (2)

مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 0:18
خیلی عالی بود .وتا نی نی تو راه داریم حتما به دردمون میخوره
مامانی طهورا
12 اردیبهشت 91 13:53
وای من عاشق اینجور کارام نی نی خودم که حال و حوصله این کارا رو نداشتم انشااله واسه نی نی آبجی درستش میکنم ممنون از اینهمه چیزای خوشگل موشگل


خب عکسا رو به ما هم بدینا!!!