شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

م مثل مادر...

1390/8/6 22:23
نویسنده : ثمین
736 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه زیبای من ممنونم!

به خاطر بودنت در کنار منُ  به خاطر حس مادرانه ای که تو من بخشیدی  ... به خاطر روح لطیف و پاکت چرا که از وجود تو من به تمام زیباییها و حس ها قشنگ مادرانه رسیدم  ... از وجود توست که معنای واقعی اشک - لبخند و انتظار را فهمیدم  ... تو با لبخندت بهترین لحظات ناب را به من هدیه می کنی  ... و با گریه ات مرا طلب می کنی و من تمام وجودم را نثار تو می کنم. 

و دوری از تو ... دوری از تو سخت ترین  لحظات برای روح مادرانه من است وقتی از تو دورم حس و قلب و روحم پیش توست تا زمانی که به  تو می رسم و تو را با تمام وجودم در آغوش می کشم تو با عشق کودکانه ات مرا از  وجودت پاکت سیراب می کنی و من به  آرامش می رسم  .

لحظه ای که در وجودم به تکاپو افتادی  من نیمه گمشده ام را در وجودم خودم پیدا کردم ... چه لحظه ای زیبایی بود. 

لحظه ای که تو را برای اولین بار در آغوشم دادن و من در لحظه های  نیمه هوشیاری یک هدیه  پاک الهی را در آغوشم  لمس کردم که از شیره جانم می مکید  یادآوری خاطرات آن لحظه های ناب چه زیباست عزیزم ...

دوستت دارم به اندازه ی تمام مادران کره خاکی!
 

میم مثل مادر

دانلود آهنگ ( حجم فایل : 985 کیلو بایت ) 

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مثه بچگیام لالاییاتو دوست دارم

سادگیاتو دوست دارم خستگیاتو دوست دارم

چادر نماز و زیر لب خدا خداتو دوست دارم

کاشکی رو طاقچه ی دلت آیینه و شمعدون می شدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم

کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که می خوام تو چشات ستاره هامو بشمرم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب اگه بد، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی، با تو برام چیدنیه

مادررررر

مادرررررر

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالاییاتو دوست دارم، انس صداتو دوست دارم

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان کسری
1 آبان 90 16:40
مطالبتون خیلی جالبه امکانش هست چند تاش رو کپی کنم بزارم تو وبلاگ کسری ؟


سلام گلم. روي عكس راست كليك كنيد و Save Image As... انتخاب و در هر جاي كامپيوترتون كه ميخواين ذخيره كنيد.
ثمين بانوثمين بانو
5 خرداد 97 9:37
محبت