شروع بکار وبلاگ ثمینشروع بکار وبلاگ ثمین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ژورنال دنیای نفیــــــــــس

موضوع وبلاگ!

1390/11/26 14:27
نویسنده : ثمین
779 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام! دوست دارم تو این وبلاگ از بچه های ناز و هرچیزی که مربوط به اون هاست بنویسم. از سیسمونی و طراحی دکوراسیون و عکس و ... از احساسات پاک مادرانه و صحبت های یه مادر با کودکش بگم و از حسی که نسبت به بچه ام دارم و... باهاش حرف بزنم!!! یا حرفای مادرای دیگه... که با فرزندش دارن رو... خلاصه هر چی یادداشت دلنشین هستش رو جمع کنم!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (2)

نظرات (2)

مژگان
2 اسفند 90 12:49
فوق العاده بود . خیلی دوستتون دارم . واقعاً خسته نباشید .
محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:52
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!